/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Digitalt lydkort
Fra : theking
Vist : 627 gange
400 point
Dato : 09-01-06 20:10

Til Microsoft Media center mangler jeg et lyd kort med digital udgang Coax el. optisk, så jeg kan høre Dolby digital, thx. m.m fra min egen forstærker.
Hvilket lydkort skal jeg bruge?

King.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 09-01-06 23:56

Prøv at tage en kigger på denne her : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=176437

der er god lydkvalitet, og Toslink (optisk udgang)...

Vh fluffy

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-06 00:08
Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 10-01-06 12:20

tedd -> det kan godt være det er mig der er blind... men jeg kan hverken se optisk- eller coax-udgang på det lydkort du linker til. Det lydkort er beregnet til Soundblasters egne surround-højtalere og hovedtelefoner

Der findes ganske vist andre lydkort fra Soundblaster i X-Fi Xtreme serien med lidt bedre specifikationer. Men der er skal man så op at smide 1300kr. , for at få de samme specifikationer som på Terratec til 756kr.
Vh fluffy

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-06 14:00

Du har sg ret Fluffy! Synes osse det lød lidt billigt ift de Xfi kort jeg kender! Har kun spdif ind!

Kommentar
Fra : azkp91

Dato : 23-06-06 09:36

de lydkort der beskrives kan det bruges i mit tilfælde?.