/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Windows forsinket skrivning
Fra : 19431225
Vist : 2699 gange
100 point
Dato : 09-01-06 19:42

ja så er jeg her igen med et nyt bundkort, men fejlen er der stadigvæk, når jeg tager backup kommer følgende
meddelelse

Windows - Forsinket skrivning mislykkedes

Windows kunne ikke gemme alle data for filen H:$Mft. Data er blevet mistet. Denne fejl kan skyldes en fejl i din computerhardware eller netværksforbindelsen. Prøv at gemme filen et andet sted

Det er kun nogle filer der kommer over herefter kommet ovennævnte besked.

hvad kan der være sket...

På forhånd Mange tak til de folk der gider bruge lidt tid på at svare/hjælpe mig :)

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 09-01-06 21:35
Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 09-01-06 23:24

dette kunne måske hjælpe dig
hentet fra svein.dk

Denne fejl er en "preSP4" fejl, der har at gøre med SMB (ServerMessageBlock) signering. Denne fejl kan løses ved hjælp af en hotfix eller du kan forsøge følgende:

Slå fra SMB signering

Gør følgende:
Start regedt32 (Start - Kør og skriv regedt32.exe).

Gå til følgende nøgle:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\lanmanserver\p arameters
I menuen Rediger dobbeltklikker du på DWORD værdien "enablesecuritysignature" og ændre den fra 1 (slået til) til 0 (slået fra).

Luk regedt32.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 09-01-06 23:45

Hvilken type medie tager du backup til?

Den meddelelse kan komme f.eks hvis du tager backup til en usb disk, og tager disken af uden at anvende sikker fjernelse af hardware. - Det kan også skyldes at den disk du tager backup til ikke er helt velfungerende!

Spørg evt her: www.diskhelp.dk - Det koster ikke noget at spørge.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-06 00:21

lyder som problemer med at backe master fat tabel filen på drev H up!
Hvilket backupprogram bruger du, og har du et drev H?