/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
selector
Fra : ivanovic1
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 15-11-02 09:08

Hej Alle,

Er der nogle der ved hvor jeg kan købe en gammel selector. Har prøvet gennem den blå avis. Problemet er, at enten er de ekstrem dyre, eller også bliver de solgt lige med det sammen.

Hilsen Ivanovic1

Kommentar
Fra : charley

Dato : 15-11-02 10:43

jeg kan jo nok ikke hjælpe dig, når jeg ikke engang ved hvad en selector er, men kunne du evt. svare mig?

Kommentar
Fra : charley

Dato : 15-11-02 10:43

jeg kan jo nok ikke hjælpe dig, når jeg ikke engang ved hvad en selector er, men kunne du evt. svare mig på hvad det er?

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 15-11-02 12:54
Accepteret svar
Fra : charley

Modtaget 50 point
Dato : 15-11-02 16:53

hvad kan sådan en?

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 06-01-03 12:44

LLLOOOOLLLLL

Tak for svaret charley.

Kommentar
Fra : charley

Dato : 06-01-03 16:15

- svarer en selector til en playstation?

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 20-01-03 14:38

jeg har samme spørgsmål. hvad var svaret?

Kommentar
Fra : michaelsmed

Dato : 24-03-03 15:41

En TDC Selector svare sig til en alm. parabol, Selectoren har bare ik brug for selve parabolen, men trækker i stedet kanalerne igennem det stationære antenne kabel,... skide fed apparat !
Jeg vil lige spørge om noget,... hvor meget vil du gi for en, og må den være "varm",.. og hvilke kanaler vil du ha til ?

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 25-03-03 13:28

Skal ikke bruge nogen varm selector, har købt en og for de kanaler jeg har brug for gennem mit abbonement nu kan jeg se fodbold hele dagen LOL

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-03-03 17:48

Hej! Jag undrar ifall du har fått tag på en Selector och isåfall var?
Jag bor i Sverige och tänkte åka ner till Damnark och köpa en, kan du ge
mig tips på var jag kan hitta en Selector?

tack!

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 01-04-03 11:11

Jeg mener stadigvæk at man kan købe dem i Fona, Fredgaard, Merlin osv.

/Ivanovic

Kommentar
Fra : rene28

Dato : 08-05-03 16:55

Er der nogle der ved hvor jeg kan købe en gammel selector. Har prøvet gennem den blå avis er få dyre

Kommentar
Fra : cazino123

Dato : 21-11-03 10:39

Hej Michaelsmed. kan du stadigvæk skaffe en "gammel analog selector" (analog) og til hvilken pris? Jeg er nemlig interesseret..!