/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp råd til "nye" spil
Fra : biancaa
Vist : 529 gange
150 point
Dato : 07-01-06 15:56

Hej er der nogen der har nogle gode råd til spil i samme genre,som Mafia,Half-life,Riddick,Soldier of fortune,Rainbow
Six,Far cry,GTA,Splinter Cell og Hitman.Jeg ville blive rigtig glad,for mig nogle "nye" spil,da jeg synes det er svært
at finde nogle.
på forhånd tak mange hilsener Biancaa

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 07-01-06 20:36

Driver, Driv3r, Delta force spillende , Joint Operations: Typhoon Rising

Kommentar
Fra : bar1

Dato : 13-01-06 16:53

Dead to rights.

Kommentar
Fra : biancaa

Dato : 14-01-06 14:08

Hej tak for svarene.Jeg har spillet Delta Force og Joint Operations er et mp.spil,det skal helst
være sp.spil.Jeg tror jeg vil overveje Dead to Rights,det skulle vist ligne Max Payne lidt??
I må godt komme med flere forslag,hvis i har nogle. M.V.H. Biancaa

Kommentar
Fra : Benge

Dato : 14-01-06 14:41

Du skal da helt klart anskaffe F.E.A.R! Det er et suverænt spil, som ligger indenfor de genrer du nævner!

Kommentar
Fra : steno

Dato : 16-01-06 02:07

Prøv Bloodrayne,Chrome Specforce, The Suffering, Total Overdose, og ja Fear er et fedt spil bare alt for let og hurtigt at gennemføre, tog mig kun nogle få timer at komme igennem det spil. Men sådan sys jeg desværre mange af de nye spil er

Kommentar
Fra : Nsibsen

Dato : 19-01-06 19:00

counter-strike, delta force, global operations og "SWAT" eller hedder det "SWAT4"

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 26-01-06 14:43

Det hedder "SWEAT"