/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hvad hedder denne film?
Fra : bublebee
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 05-01-06 15:42

Hvad søren er det nu denne film hedder?

Den handler om en ung fyr og hans lille søster.
Den går ud på, at der er et "hunting party" som tager dem de bliver sure på og sætter ud i en sump. Her jagter de dem så igennem sumpen og slår dem ihjel.

De tager denne unge fyrs lille søster, og han skal så også jagtes gennem denne sump.

Tror han hedder michael dudikopf eller noget i den retning ham der er med.....

Han opsøger til sidst disse dumme mænd og slår dem i hjel...

Kommentar
Fra : Internette

Dato : 05-01-06 15:47

Kender ikke filmen, men hvis du går ind på dette link er der en liste over, hvad en vis Michael Dudikoff har medvirket i. Mon du kan genkende titlen, når du ser den?

http://www.galleryofcelebrities.com/dudikoff.htm

Mvh
Internette

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 05-01-06 17:12

Hej Bubblebee,

Din film hedder Avenging Force og er fra 1986.
Remember the 80s, when movies had cool titles like this?

I (and many fans) consider to this to be Michael Dudikoff's best movie, and my personal favorite of all the ones he's made. AVENGING FORCE features the Dudemeister as former secret agent Matt Hunter, who's best friend (Steve James) is a running for Senate. A white supremacist group called Pentangle doesn't like this and sets out to keep James from winning, ambushing a Mardi Gras parade he's in and killing one of his little boys. Infuriating Dudikoff and James is something you don't want to do, as the bad guys will soon find out. What follows is a pretty standard plot of revenge, but it's handled nicely by director Sam Firstenberg and offers solid action and some unexpected moments along the way. The exciting final reel of the film features Dudikoff and his little sister being hunted in the Louisiana swamps by the Pentangle baddies, a la THE MOST DANGEROUS GAME. Headed by the always-fun to watch John P. Ryan, the group is comprised of some very nasty individuals who delight in hunting the innocent, a sport the group partakes in quite often just for the thrill.

Med venlig hilsen
MichaelHolm

Accepteret svar
Fra : michaelholm

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-06 17:16

Hej igen,

på dansk hedder den "Jæger uden nåde" og den er med Michael Dudikoff.
Den kan købes på www.videoland.dk på DVD for Kr. 169,50

Med venlig hilsen
Michael Christensen

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 05-01-06 20:55

Tak for svaret michaelholm.

Det var lige præcis den jeg søgte. Det er en ret fed film selvom den er lidt gammel efterhånden....

god weekend