/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Bamse og Kylling er blevet eni
Fra : Mille35
Vist : 956 gange
50 point
Dato : 05-01-06 15:01

Bamse og Kylling er blevet enige om, at NU skal det være...

...Kylling ned på alle fire...

...Bamse står og fumler...

Kylling: "Bamse, hvad laver du?..."

Bamse: "...jeg er ved at tage kondom på..."

Kylling: "Jam Bamse - jeg er en kylling og du er en bamse - vi kan overhovedet ikke få børn sammen!!..."

Bamse: "...tror du, jeg vil ha salmonella?"

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 05-01-06 15:13

den var sjov
hvordan får man pointne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-01-06 15:21

jamen Bamse har jo ret - selvom de ikke kan få børn så er samonella ikke rart......................

Accepteret svar
Fra : Muncken

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-06 16:46

surfboard837: Man får altså kun point hvis ens kommentar bliver valgt som den bedste, det er ikke nok bare at kommentere et indlæg..

Men , Jo Man kan jo kun tænke sig hvid der ville ske hvis det var Magnus og Myggen der skulle hygge sig... Altså jeg mener Myggen stikker det er vi jo vant til, men hvis nu Magnus stikker Myggen!?!?!?!

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 05-01-06 18:54

Scorebemærkning!
Manden til kvinden> Mit magiske ur viser mig at du ikke har trusser på!
Kvinden til manden> Så tager dit magiske ur vist fejl
Manden til kvinden> Undskyld det går en time foran

MVH Michael

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 19-01-06 07:28

Tak for svaret Muncken.