/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tilslut mobil til PC
Fra : casperS
Vist : 2245 gange
100 point
Dato : 04-01-06 17:26

[B]Hej jeg har lige fået en Samsung e720 - og med til den er der et USBstik, som vel er til at tilslutte mobilen til min pc...? Men når jeg propper stikket i, sker der ingen ting. mobilen bipper, og USBstikket lyser. Men min computer reagere ikke? Skal man bruge et specielt program, som man skal med en Ipod, eller hvad kan der være galt???

Håber nogle kan hjælpe, GODT NYTÅR TIL ALLE...

Mvh. Casper S

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-01-06 17:34

Til min Sony Ericsson kan/skal der downloades synkroniseringssoftware på Sony Ericsson's hjemmeside.
Check Samsungs hjemmeside, måske er der noget at hente.
Gambrinus

Kommentar
Fra : umak

Dato : 04-01-06 17:35

prøv at se i den telefon om der er noget der hedder tilslut

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 04-01-06 17:48

Hej

http://www.samsung.com/dk/support/productsupport/download/Model_Select.aspx?type=Mobile+Phone&typecode=18&subtype=Mobile+Phone&cmssubtypecode=1805&model=SGH-E720&filetype=SW&language=

Dette link er til software både usb (til computeren) og et program til at alt det sjove

Håber det kan hjælpe.

Fusses

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-01-06 18:06

Din mobil kan den ikke bruges med blutooth. Det kan min 730, så jeg har købt en usb dongle og det er super hurtigt at overføre hvad man nu ønsker. Pris 199,- i Sonofon butikkerne.
Den kan bruges til alle blutooth apperater

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-01-06 18:07

Glemte lige at fortælle at jeg også har prøvet kablet og der var der et medfølgende lille program på en mini cd. Men det fungerede ikke ret godt. Der var masser af fejl i programmet så det lykkedes overhovedet ikke at overføre noget som helst. Defor byttede jeg det til en dongle

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 04-01-06 19:06

Hej

Jeg har samme hardware.. Du skal ned til forhandleren, der er noget galt!..

Mvh.
Mogens

Kommentar
Fra : casperS

Dato : 04-01-06 22:19

Tak til alle jer der har skrevet ind... Min computer har ikke blutooth, så bliver nød til at bruge USB. Problemet er at min computer slet ikke reagere når jeg tilslutter den. har hentet hardweare og alt muligt gejl. det virker heller ikke... Jeg prøver forhandleren så. Endnu engang mange tak for hjælpen til jer alle, og i må stadig gerne komme med forslag.

Mvh. Casper S

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-01-06 23:17

Hej casperS
Prøv at hente programmet fra dette link, http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/activesync38.mspx det bruger jeg og det kan synkronisere både mobiltelefoner og lomme pcere mm.
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-01-06 23:40

Hej casperS
Jeg har lige opdaget at der faktisk er kommet en version 4.1 den nyeste version kan hentes på http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/default.mspx
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : casperS

Dato : 05-01-06 15:44

Tak for det Bjarnebr. Den kan ikke finde min mobil, men er da glad for programmet du har fundet til mig, kan bruge det til en masse andre ting...
Mvh. Casper S

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 05-01-06 16:06
Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 05-01-06 16:22

casperS

Men hvis du køber en usb dongle som jeg har gjort, er det smarte jo at så får du netop blotooth på din pc som så kan bruges til meget anden lir.

Jeg prøver lige at finde et link.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-01-06 16:24
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-01-06 16:26

For at komme ind på hardwaren til dit kabel, har jeg også da jeg døjede med det, opdateret til version 4.1 med det var stadig noget bras.
Det skal lige siges at kablet var uorginalt, men dog købt i Sonofon.

Kommentar
Fra : casperS

Dato : 07-01-06 17:31

Nu siger min computer "ding dung" når jeg sætter min mobil til, det vil sige at den er registreret. MEN der er ikke kommet noget, under "denne computer" er der noget der hedder "mobil enhed" - men der er ikke noget.? De samsung programmer jeg har installeret kan ikke finde min mobil, og heller ikke ActiveSync... Det er fanme mærkeligt, når den reagere på at jeg sætter den til, (både mobil og com siger lyd, og datakablet lyser) - men der er bare ingen spor af den???? - total underligt.

Skal jeg virkelig til at købe en USBdongle, er der ikke en løsning på det her tis?

Håber nogle kan hjælpe - tak til alle jer der har skrevet.
Mvh. CasperS

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-01-06 18:21

Under - Start - Alle programmer- ligger der en genvej til programmet du har installeret. Den går nemlig ikke automatisk ind og opretter sig som et drev. Start programmet med genvejen og du skulle kunne logge på mobilen. Husk du skal acceptere det på mobilen, eller er det kun når det er en dongle . Det kan jeg ikke huske.

Kommentar
Fra : mobilvest

Dato : 10-01-06 11:02

der skulle medfølge et cd og den skulle diu installere på PCén og så virker den

Godkendelse af svar
Fra : casperS

Dato : 27-09-06 20:28

Tak for svaret Fijala.