/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Hardware til MS-Mediacenter
Fra : Moggi
Vist : 730 gange
70 point
Dato : 03-01-06 14:25

Jeg overvejer at få installeret MS-Mediacenter.
Jeg har fundet ud af at der skal et TV-kort til som understøtter dette.
Er der andre Hardware-krav? Grafikkort?

Mvh.

Accepteret svar
Fra : Soenne

Modtaget 35 point
Dato : 03-01-06 19:04

Jeg har selv en mediacenter pc kørende.

Udstyret består af en AMD 2200+ med 512MB ram, Geforce FX5200 med 128MB, bluetooth mus, ekstern dvd-brænder, ekstern USB-hub, microsoft fjernbetjening, men uden tv-kort, det kommer senere. PC'en står på mit loft, derfor bluetooth og ekstern brænder.

Jeg er dog bange for at udstyret måske ikke slår til med tv-kortet, pga. optagefunktionen

prøv at kigge lidt her

http://www.microsoft.com/whdc/system/platform/mediacenter/default.mspx

Godkendelse af svar
Fra : Moggi

Dato : 06-01-06 10:55

Tak for svaret Soenne.