/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
PUCH MAXI
Fra : migBECOOL
Vist : 601 gange
361 point
Dato : 02-01-06 01:31

Hej jeg tænkte på om der er nogle der har eller kender nogle der har nogettun til en maxi!!!

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 02-01-06 10:17

Jeg ved da at sådan en som Protuna har.. Nu skriver du jo mest som sku det være private, men alligevel kommer her et link:
http://www.protuna.de/products.asp?c=55097495&n=19067301

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 02-01-06 13:59

lad vær med at købe noget der er brugt (især ikke tun dele) det er for det meste meget slitte vare men køb kun brugte tundel hvis du kenner personen eller det er pakke ind i oginal inpakning og uopnet

Kommentar
Fra : mollo

Dato : 03-01-06 20:36

jeg har en dellerto 20mm karburator og studs hvis det skullet være

Kommentar
Fra : mollo

Dato : 03-01-06 20:37

jeg har en dellerto 20mm karburator og studs hvis det skullet være den er helt ny jeg har ikke kørt på den, fik den i jule gave men havde en i forvejen

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 04-01-06 21:05

okay mollo hvad skal du have for det og hvor bor du henne. og har du msn

Kommentar
Fra : mollo

Dato : 04-01-06 22:54

min msn er ak47_soviet@hotmail.com
hilsen mollo

Kommentar
Fra : mollo

Dato : 05-01-06 13:54

jeg bor i århus

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 07-01-06 00:13

jeg har tilføjet dig du kan også lige tilføje mig Michael_johansen90@hotmail.com

Annuller spørgsmålet
Fra : migBECOOL

Dato : 15-01-06 22:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål ham der havde en 20 mm delotto ville ikke sælge den aligevel og søgte også brugte ting ikke nyt fra butikken. hvis der var nogle der havde nye ting som de havde købt og som de ikke kunne bruge var det iorden men ikke fra protuna
tak