/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
windows media player
Fra : bensus59
Vist : 817 gange
100 point
Dato : 22-12-05 20:06

Hej jeg har downloade en sang fra bilkas side men når jeg vil spille den skriver pceren jeg skal slå SILENT DELIVERY til i media player er der nogen der ved hvordan man gør det udførligt tak,jeg har set efter et sted hvor jeg kan slå det til ,kan ikke finde det.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 22-12-05 20:50

Hejsa
ved ikke om dette er l'sningen men du kan tjekke om
der under - indstillinger - afspiller er flueben i hent automatisk licenser...
Det er bare et forslag. God Jul
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 22-12-05 20:59

hej Benjamin der er ikke noget der hedder hent automatisk licenser i instillinger-afspiller hvilken version af media player har du

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-05 02:50

Klik på Funktioner og nederst på Indstillinger-fanebladet Afspiller, der skal der være flueben i Hent codecs automatisk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-05 02:51

Det gælder for MediaPlayer 9 og 10

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 23-12-05 09:44

det kan ikke være det med codecs der er galt der er flueben ved hent codec automatisk