/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
adsl download langsomt
Fra : zero200
Vist : 601 gange
70 point
Dato : 11-11-02 23:05

jeg har en cybercity 512/256 når jeg downloader fra winmx & kazaa får jeg kun 1-4 kbps hvad fanden gør jeg

Kommentar
Fra : jenschrmunk

Dato : 11-11-02 23:15

Hej
Du ringer simpelthen til deres hotline og spørger der, de ved garanteret lige nøjagtig hvad der er galt, og du betaler jo så rigeligt for din linie, så hvorfor ikke benytte sig af deres services.
MVH

Kommentar
Fra : zero200

Dato : 11-11-02 23:40

det er prøvet når de måler downsteam siger der rigligt med downst. og problemet ligger i min pc jeg får også 200 kbps hvis jeg dowmloader fra microsoft.com

Kommentar
Fra : technet

Dato : 12-11-02 01:02

winmx & kazaa ved = jo at hente fra andres computer og prøv lige at se på din opætning hvad du selv giver
tilladelse til hvad folk kan hente fra dig for det er winmx & kazaa der er problemmet og hvis du henter flere filer ad gangen så er det jo klart at det slower din download

det er ikke din opkobliing der er noget galt med men prøv lige at gennemlæse denne side
http://homepage.ntlworld.com/d-morris/

der er jo også mange der bruger en patch til deres filesharings program så der ikke kan hentes mere en ?? k

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-11-02 00:18

"zero200" <zero200.news@kandu.dk> skrev :

>jeg har en cybercity 512/256 når jeg downloader fra winmx & kazaa får
>jeg kun 1-4 kbps hvad fanden gør jeg

Uden at have forstand på nogen af dem, så er det jo hos private
du henter og det er jo sjældent at de har mere end 128 - 256 kb/s
op og er der mange, der henter fra samme sted så får du de
hastigheder.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Accepteret svar
Fra : ulle55

Modtaget 70 point
Dato : 12-11-02 13:31

Det er lige meget hvor hurtig din linje er, da det kommer an på hvad dem du henter fra har givet lov til. I kazaa kan man sige at andre kun skal kunne hente med f.eks. 2kb, dvs, at for at du henter hurtiger, kræver det at du henter fra flere.