/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
canonA520 og olympus 600
Fra : aasenissum
Vist : 748 gange
70 point
Dato : 19-12-05 14:22

er der nogle, som har gjort egne erfaringer med et eller begge cameraer?
jeg har et canon power shot A70. det ligger godt i hånden, og jeg har været meget glad for det.
det irriterer mig imidlertid, at det er så forbistret langsomt i skydningen.
olympussen blev anbefalet i go'mor'n danmark for kort tid siden. det er ikke til mig selv.
jeg er ikke interesseret i guldrandede salgsomtaler, men som sagt EGNE ERFARINGER.
dog gerne billigste købssted ;-D
mvh.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-12-05 17:03
Accepteret svar
Fra : Cartman

Modtaget 70 point
Dato : 21-12-05 16:40

Hej.
Jeg ved ikke om du har bestemt dig.
Jeg ville helt sikkert vælge Canon A520. Det bruger SD Card der er meget billigere (køb et Kimgston Elitepro High Speed) se: www.edbpriser.dk.
Det bruger alm. aa batterier
Det har en større zoom og er mere lysstærkt og så er det næsten 500 kr. billigere.
Hvis du vil ofre mere så se testen af Canon A620 på: www.dpreview.com
God Jul
Cartman

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-01-06 12:56

er i mellemtiden kommet ind på konica minolta dimage z 10 eller z5 eller slet ikke?
skal nok få de point sendt, venter lige et par dage.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-01-06 14:03

hvordan forhøjer jeg point?

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 03-03-06 06:19

Tak for svaret Cartman.
jaja, bedre sent end aldrig, endelig kom jeg af med de lovede points.
kører stadig med min A70, men vender nok tilbage til A520, hvis den er væsentlig hurtigere i aftrækket.

tak til alle I andre.