/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
wma-mp3
Fra : graahede
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 18-12-05 13:34

jeg har noget musik liggene på computeren i wma som jeg gerne vil have lavet om til mp3 ,hvordan gør jeg det .og hvad program skal jeg bruge ,jeg har nero 6

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-12-05 13:57

Mener, du kan bruge Nero, brug "lav musik cd"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-12-05 14:22

Hvis det er beskyttet musik, som du har købt og downloadet, så kan du ikke omdanne det til MP3, men du kan gøre som sojus.dk skriver, altså brænde en musik CD, og så rippe den til MP3, den metode bruger jeg selv, det er for besværlig med de beskyttede WMA filer, som skal have licens og kun kan afspilles på computeren

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 18-12-05 15:08

musikken ligger inde i mediaplayer,jeg ved ikke hvorfor det ligger i wma.er alt musik i wma med licens

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 18-12-05 15:24

Ligger inde i MediaPlayer? den forstod jeg ikke, det ligger da i mappen Musik og kan afdlippes i MediaPlayer, du kan godt bruge MediaPlayer til at brænde en CD, det ligger i WMA fordi det er kopibeskyttet, på siden hvor du har købt musikken står noget om hvad du kan og må med musikken du køber, er det dine CDer du har indspillet/rippet til computeren, kan du hvis du har MediaPLayer 10 gemme i MP3 format, prøv at læse det gamle spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/75456 du får måske nogle ideer der

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 18-12-05 15:48

Tak for svaret o.v.n..