/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
et billigt lydkort med 2 analoge udgange~
Fra : holler123
Vist : 558 gange
50 point
Dato : 11-11-02 11:16

findes det?? hvem laver det og hvor kan det købes????

Kommentar
Fra : polles

Dato : 11-11-02 17:26

Nu ved jeg ikke hvad du mener med billigt ???
og hvad du vil bruge de aneloge udgange til.
Men mit råd er bare at du skal aldrig købe bambus/ discount kort , da der som hovedregel altid er masser af bøvl med driver.
køb anerkendte mærker som creative eller yamaha ?? evt. hercules
hvis du ledder efter et billigt lydkort med 2 aneloge udgange , skal du kigge efter soundblaster kort.
der er som regel altid en udggang til hoved/højtaler og en extra som er beregnet på feks extern forstærker. Begge udgange kan sagtens gå i en forstærker.
Hvis du skulle være uheldig at have et lydkort med kun en udgang så kan du spiltte det op med et stik , som kan købes i diverse computerforetninger.
Selv holder jeg troligt på mit soundblaster 64 forbundte med en forstærker.

SoundBlaster PCI 16 PCI Internal Soundcard 498 kr.
SoundBlaster PCI 128 Bulk PCI Internal Soundcard 138 kr.
udsnit af http://www.edbpriser.dk/

Kommentar
Fra : holler123

Dato : 12-11-02 09:12

jeg skal bruge det til at mixe mp3'er.... derfor kan jeg ikke bruge den løsning til noget... men tak for hjælpen