/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Plastic fodpaneler
Fra : dennisdahl
Vist : 5586 gange
150 point
Dato : 17-12-05 00:44

Hej

Jeg søger nogle erfaringe ang. folk der har plastic forpaneler med indbygget kabelskjuler istedet for de standard træ som alle har.

De fodpaneler jeg har kigget på koster 50 kr mtr, synes lige det er lidt i overkanten men kom med jeres erfaringer..

Hvis der er nogle gode forslag til hvor de fås billigere eller sted hvor i selv har købt så sig til..

Bor i Køge så deromkring..

Dennis

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 17-12-05 03:48

spørg primo@primo.dk om nærmeste leverandør

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 17-12-05 07:11

hej
tark har nogle på tilbud der ka skjule op til 6 ledninger
pris 94,95 de har bare glemt at skrive længden på dem
3100 mm kan man ikke lige bruge til noget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-05 12:40

Vi har købt vores i det lokalebyggemarked, (Nordsjælland) vi er ovenud tilfreds med dem, til alle div. ledninger, dog havde vi nogle steder så mange ledninger, at der måtte laves fordybninger i væggen, men nu hvor arbejdet er gjordt er det dejligt,at man ikke har allede de fuglereder liggende og flyde, til at samle møj.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-12-05 19:32
Accepteret svar
Fra : prosat

Modtaget 150 point
Dato : 17-12-05 19:49

Til 1133

Stark har tilbud i morgen søndag, længde 3100 mm, 1133 skriver man ikke kan bruge til noget, hvorfor ikke ?

Jeg har købt og opsat virker fint.

man kan skære dem i de længder der passer også smig, man køber samlinger også til hjørner.

Jeg brugte min kapgeringssav.

Godkendelse af svar
Fra : dennisdahl

Dato : 18-12-05 15:55

Tak for svaret prosat.

Har set dem og køber dem i morgen..

Tak for hjælpen til alle med svarene..

Dennis