/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Bjørne brødre sang
Fra : donnydk
Vist : 4075 gange
50 point
Dato : 12-12-05 22:13

er der nogle der ved hvem der ligger sang stemme til den danske bjørnebrødre

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 60 point
Dato : 12-12-05 22:42

Stig Rossen.......

Kopieret fra hans hjemmesiden: "Stig medvirkede i den danske version af Disney tegnefilmen "Bjørnebrødre", som fik premiere i biograferne den 6. februar 2004. Stig gentog her sit samarbejde med Phil Collins' og synger 3 af hans nye sange til filmen."

http://www.stigrossen.dk/dk/biografi.html

Kommentar
Fra : donnydk

Dato : 13-12-05 09:36

det lyder bare ikke som som stig rossen. det lyder mere som lie kaas

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-05 09:54

http://www.cinemazone.dk/movie.asp?id=2339&area=1

Der står ikke noget om Stig Rossen, men Nikolaj Lie Kaas lægger stemme til.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 13-12-05 10:51

Håber dette kan hjælpe dig lidt på vej. Oplysningerne er taget fra coveret til cd'en der hedder bjørnebrødre originalt dansk soundtrack

1 no way out (theme from brother bear) phill collins
2 almægtige ånder, monique og sound of gospel
3 transformation, the bulgarian women's chior
4 jeg er på vej, stig rossen og jamie morton
5 welcome phill collins
6 ingen vej (tema fra bjørnebrødre) stig rossen
7 look through my eyes, phill collins
8 transformation phill collins
9 on my way phill collins
10 vel mødt stig rossen, arvid nielsen, peter bom,johnny jørgensen og mads enggård
derudover er der 3 numre hvor der bare står filmmusik ikke hvem der synger

Kommentar
Fra : donnydk

Dato : 13-12-05 11:52

jamen så må det jo passe tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : donnydk

Dato : 12-01-07 21:12

Tak for svaret IceCap.