/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Gratis bærbare og mobiltelefoner
Fra : bil24
Vist : 449 gange
50 point
Dato : 12-12-05 13:10

Kender nogen dette sted? http://www.getgiftsforfree.com/index.php?ref_id=69275

Og er det sandt?

bil24

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-12-05 13:12

Hvad skulle de så leve af, ifald de forærer tingene væk?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-12-05 13:12

INGEN sliber uden vand!

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 12-12-05 13:16

Det er pyramidespil lignende noget...

citat: When you buy our product, 2-pack of Cell Phone Signal Boosters, you are entered into the waiting list for a free gift of your choice (your chosen cell phone, ipod, xbox, ps2, etc). When the required number of new members join, the person currently at the top of the list will receive their chosen free gift. It is important that you understand how the system works before you participate. In the example below, five new members are required to join the waiting list, before a free gift is sent to the customer on top of witing list. Mike has joined at the top of the list - he will receive his free gift after five people buy Signal Boosters. Kerry is next in the list and she will receive her free gift afer another five people have bought the Signal Boosters.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 12-12-05 13:18

Prøv at læse deres "Terms & Conditions" -
så bliver du noget klogere:

"Definition of Free Gift
Free gifts will be dispatched to those users that reach the top of their respective waiting list in the moment when the table displayed on right hand side of the list becomes full, or when Customer casts the same amount of Votes as is the length of the table displayed on right hand side of the list. GetGiftsForFree.com will ensure that all Customers who purchase a product will receive their product and a place on the waiting list for their free gift. All free gifts and products are subject to availability. Availability subject to change without notice."

Mvh
Ivan

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 60 point
Dato : 12-12-05 13:52

Kan egentlig ikke se at det ikke skulle kunne løbe rundt, når hver person skal have min. 5 personer under sig, som også har fem under sig etc. Og de er siger også at det medfører sletning, hvis man spammer for at få nogen under sig.
Det jeg synes er suspekt er disse boostere, som hver person skal købe for at placere sig på listen, de koster 4o dollors, og placeres under batteriet på mobil telefonen, og deres funktion skulle være at gøre signalet klarere. De er sikkert ikke pengene værd og jeg tvivler på at de har nogen effekt, det er nok mere et spørgsmål om tro og så at de kan holde forretningen i gang.
Kan se at de tidligee har solgt CD-boostere, men for tiden er det mobil-boostere.

Kommentar
Fra : bil24

Dato : 12-12-05 14:10

Wauaw - så langt læste jeg slet ikke - det er altså slet ikke nogen fed fidus. Godt at man har jer til at hjælpe. Synes nok også, at det lød lidt for "fint".

bil24

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-05 16:15

Man kan også kigge:
http://www.getgiftsforfree.com/
uden denne:
id=69275
men så får bil24 ingen point/penge.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 12-12-05 17:26

Og bortset fra det, så virker deres side lige så godt som "Kandu".

Dear Customer,

We're providing maintenance and upgrade of our website. It should be available again within 1 hour.

We apologise for the inconvinience caused.

Get-Gifts-For-Free.com support team

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-05 18:45

We're providing maintenance and upgrade of our website. It should be available again within 1 hour.

Det skrev den også kl 16:15

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-12-05 19:08

Jamen det kan jo være at tiden går langsommere "over there" - (de må sgu kede sig bravt)

Kommentar
Fra : bil24

Dato : 13-12-05 08:58

Hm, altså den skal man holde sig fra. Tænkte det nok. Fandt linket da jeg søgte efter mobiltelefoner til salg. Tak for indlæggene - jeg lukker her.

bil24

Godkendelse af svar
Fra : bil24

Dato : 13-12-05 08:59

Tak for svaret mulberry. Dejligt med et præcist svar - det hjælper altid på forståelsen.