/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billige nøddeknækkere hvor?
Fra : benjabenja
Vist : 4463 gange
100 point
Dato : 10-12-05 14:42

Søger en billig nøddeknækker?
Har kigget i Imerco og der har de nogle smarte nogle der også kan samle skallerne op men synes bare 80 kr er alt for meget i overkanten for en nøddeknækker. Håber i kan hjælpe og kan sige hvor man kan få en billig en.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-12-05 14:53

Hvis den skal være så billig, skal du bare tage en alm. hammer og knalde nødderne en på låget

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-12-05 15:22

Gå i Bilka, Føtex eller andre lignende varehuse, ja måske din lokale brugs - så kan du sikkert finde en almindelig nøddeknækker billigt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 10-12-05 17:16

Hvis man ellers kan holde styr på WAF (Wife Acceptance Factor), er en polygriptang det allerbedste til jobbet. Man kan indstille til den rigtige størrelse, får ikke nappet undersiden af fingrene og kan graduere trykket og vandringen meget præcist, så kernen ikke bliver pulveriseret. Det springende punkt er det med husets kvinde.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-05 17:42

gå en tur på en genbrug - der plejer at være masser af dem

Accepteret svar
Fra : viviborgen

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-05 18:24

Superbest har nogle for tiden...de er lavet i bøgetræ og samler skallerne. Pris 25,-

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-12-05 18:28

Ja bare en tur i Bilka. der har de tit billige ting og sager....

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 10-12-05 22:21

Jeg har lige været i Rema1000 og der har de en smart fancy model til 39,-. Det er en tragt hvori du ligger nødden ned i. Og så trykker du et håndtag som går ind i tragten og knækkker nødden.

Mange hilsner fra timeglas

Godkendelse af svar
Fra : benjabenja

Dato : 16-12-05 12:54

Tak for svaret viviborgen.