/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Satellit positioner
Fra : Mosebaek
Vist : 1853 gange
100 point
Dato : 10-12-05 13:59

Eeeeeeennnndeligt var der hul til Kandu.
Jeg vil gerne vide navn og pos. for satellit der viser Canal Digital.Og meget gerne også til de andre satelliter der kan ses
i Danmark.Findes der en liste på nettet,der kan henvises til.

HTOSJH.Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 10-12-05 14:30

Her kan læse om CanalDigitals satelitter: http://www.canaldigital.dk/templates/generalarticle____6721.aspx

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-12-05 16:22

Her nogle oplysninger.

http://www.lyngsat.com/

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-12-05 19:36

Tak for svaret o.v.n..
Nu fandt jeg det jeg skulle bruge.Jeg kan ikke rigtig bruge Kandu idag.Det kører meget ringe.F.eks.har jeg ikke brugt
"jura" kategorien,men derimod "Hus og have".Jura har jo ikke meget med satelliter at gøre.

VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-12-05 19:55

Selv tak, nej heller ikke idag virker Kandu, det mere reglen end undtagelsen, at der er problemer, når jeg vil skrive et indlæg, forleden gik det helt galt, jeg ville skrive et tip, men fik at vide der var sket en fejl, skrev igen og slut resultatet var 3 tip om det samme, med lidt forskellig tekst