/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
iPod hvilken
Fra : ziggy99
Vist : 582 gange
300 point
Dato : 08-12-05 20:38

Jeg vil give min datter en iPod i julegave?_

/Hun vil ha musik..mp3
/ kunne ha dukumenter
/ lidt fotos

Hvilken kan du anbefale...hvor mange gb er noedvaendig

sprgsm. 2 mit display kan ikke skrive ae oe og aa paa dansk eller lig med...hvordan goer jeg

Ziggy99

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-12-05 20:51

Spørgsmål 1:
Prøv at søg på www.hifipriser.dk, der er anmeldelser af en masse, både proffer der har skrevet om dem, og private købere.

Spørgsmål 2:
http://www.kandu.dk/dk/tip/12719

Håber du ku bruge det til ET ELLER ANDET!

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 08-12-05 21:51

Jeg har set pricerunner, kelkoo o.sv., men jeg vil have indtryk fra brugere, som har erfaringer.

2. Jeg kan stadig ikke skrive ;.'. eller [ ej heller snabela men AltGr 2 som jeg pjejer 'v

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-12-05 22:02

Hmm.. Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig mere..

Håber du finder en go' julegave!

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 09-12-05 09:51

Har selv I-Pod 20 GB, men det er jo efterhånden en forældet model, selv om den er købt i år.

Jeg mener du skal købe min. 20 GB og gerne 30 GB.

Jeg har efterhånden lagt alle mine CD'er ind og det fylder næsten 10 GB.

Den model jeg har er ikke med farveskærm og dermed ikke beregnét til billeder. Den bliver dog brugt i stor stil som ekstern HD når jeg flytter f.eks. billeder.

Det er et superbt redskab og jeg har ikke fortrudt, og det hjælper da også man nu selv kan skifte batteri !!!!

Nazgul