/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
instialitions problem
Fra : akrolle
Vist : 325 gange
200 point
Dato : 08-12-05 16:40

har lige købt trophy hunter 2003.
instaleret den,så ville den ikke finde den,
problemet er,den siger jeg skal afinstalere den igen.det kan jeg bare ikke.
har fjernet den manueli i de steder hvor jeg kunne se det mindste..
så når jeg prøver igen siger den baer .er instaleret.
er ved at bli skør....ka jeg ha kommet til at slukke for noget der hedder
innstallsheild wizzard,eller såen.
øww.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-12-05 17:14

Du kan (hvis du tør) søge i registreringsdatabasen efter resten.
Der ligger der altid en nøgleværdi som gemmer sig for at forhindre at man installerer flere gange. Søg på navnet og slet nøgleværdien på det der bliver fundet.
Pas på, derinde kan det let gå galt. Lav for en sikkerhedsskyld en sikkerhedskopi af databasen først

Kommentar
Fra : akrolle

Dato : 08-12-05 17:37

jotak fijala...men hvor en den ?

Kommentar
Fra : NOzone

Dato : 08-12-05 21:39

Hent det her program. Det sletter nøglerne efter de programmer du har haft installeret.

http://www.download.com/Registry-Mechanic/3000-2094_4-10349249.html

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-12-05 15:51

egristreringsdatabasen kommer du ind i ved at gå i - start - kør - skriv regedit- under fanen rediger kan du søge på strengen.
Men som jeg sagde tidligere.
PAS PÅ DET KAN LET GÅ GALT HVIS IKKE MAN VED HVAD MAN GØR. TAG FØRST EN BACKUP

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-12-05 15:51

registreringsdatabasen kommer du ind i ved at gå i - start - kør - skriv regedit- under fanen rediger kan du søge på strengen.
Men som jeg sagde tidligere.
PAS PÅ DET KAN LET GÅ GALT HVIS IKKE MAN VED HVAD MAN GØR. TAG FØRST EN BACKUP

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 200 point
Dato : 09-12-05 15:52

ja jeg kunne jo ikke stave ordentlig i den første

Godkendelse af svar
Fra : akrolle

Dato : 10-12-05 08:08

Tak for svaret Fijala.men den er heller ikke der,meget mystisk.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-12-05 12:43

Det er ikke sikkert den hedder noget med selve spillet prøv dig frem, søg på dele af navnet og i stedet for at slette værdien så omdøb den evt. Der er mange muligheder.

Jeg har selv med stor succes fjernet adskillige virus som havde lagt sig ind i basen og jeg har med held flere gange også fjernet til spil så man fx kan køre en demo i flere end de dage de siger er gældende.

Jeg har fx. også et lille program til at lave pdf filer i. Der skal man bare rykke computerens dato frem i tiden før man installerer, så tror programmet at det er installeret i 2050. Efter genstart sætter man så datoen tilbage til normal tid og du har programmet i flere årtier.(uden at betale )