/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
StarWars amatørfilm
Fra : tobias_jacobsen
Vist : 424 gange
10 point
Dato : 08-11-02 23:13

Er fascineret af tanken om at lave en StarWars film. Specielt delen som indeholder de berygtede lyssværdskampe....
Er der nogle som har prøvet at lave sådanne film, er j interesseret i nærmere info.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-11-02 23:17

On Fri, 08 Nov 2002 22:13:00 GMT, "tobias_jacobsen"
<tobias_jacobsen.news@kandu.dk> wrote:

>Er fascineret af tanken om at lave en StarWars film. Specielt delen som
>indeholder de berygtede lyssværdskampe....
>Er der nogle som har prøvet at lave sådanne film, er j interesseret i
>nærmere info.

Ganske sjov lille hjemmelavet StarWars film
http://www.crewoftwo.com/
Siden indeholde også infomation om produktionen

\Jakob

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 10 point
Dato : 09-11-02 10:12

A long time ago in a galaxy far, far away....
tobias_jacobsen wrote:

[snip]

>Er der nogle som har prøvet at lave sådanne film, er j interesseret i
>nærmere info.

På TFN FanFilms kan du se andre amatør-film og finde gode råd om bl.a.
nogle af de tekniske aspekter fra de andre filmskabere.

http://www.theforce.net/theater/

Held og lykke... måske bliver du "opdaget" :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-11-02 14:08

jeg ved ikke om der er råd om produktion men hvis du vil se fan film om
starwars så
[ www.starwars.atomfilms.com ]www.starwars.atomfilms.com

MVH
Mu!

tobias_jacobsen.news@kandu.dk skriver:
>Er fascineret af tanken om at lave en StarWars film. Specielt delen som
>indeholder de berygtede lyssværdskampe....
>Er der nogle som har prøvet at lave sådanne film, er j interesseret i
>nærmere info.
>
>--

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-11-02 14:34

"tobias_jacobsen" <tobias_jacobsen.news@kandu.dk> skrev
> Er fascineret af tanken om at lave en StarWars film. Specielt delen som
> indeholder de berygtede lyssværdskampe....
> Er der nogle som har prøvet at lave sådanne film, er j interesseret i
> nærmere info.

Jeg har ikke selv prøvet, men følgende link:
http://notendur.centrum.is/~arnari/index1.htm
er til en film lavet af en flok islandske multi-medie studerende, og jeg må
sige at lyssværdskampen
er ret overbevisende lavet - Der ligger ikke så mange informationer på
hjemmesiden, men der er også nogle "Making of" film man kan downloade -
måske de indeholder mere information.

mvh
Peter Lind

Godkendelse af svar
Fra : tobias_jacobsen

Dato : 01-12-02 18:50

Tak for svaret CybaMerc.

Har næsten downloadet samtlige film...