/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Falsk luft..HJælpmig!
Fra : Fuckfisse
Vist : 879 gange
100 point
Dato : 05-12-05 19:32

hej alle sammen! efter a min popcorn 04 har stået stille lidt.pga. min kickstarter gik i smadder og elstarteren virker jo ikke uden batteri. men nu når jeg gir gas tar den lidt omdrejninger om så hoster og hakker den i det i 20 sek cirka og så sker det samme bare igen, og sådan er d hele vejen. hvad kan det være? har en mistanke om a det er falsk luft?

mbh. Daniel FoG

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 05-12-05 19:42

forresten!:P slangen der hænger og slasker fra kaburatoren burde den ikke sidde på en hane eller noget i den dur?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-12-05 19:57

FREMRAGENDE nick du har!

Og det er indiskutabelt!

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 05-12-05 19:57

Det er ikke falsk luft, for så ville den få en meget dyb lyd og dø hen og samtidig stå i meget høje omdrejninger i tomgang.
Jeg tror mere at det er dit luftfilter som er tilstoppet, eller også så er din benzin for gammel.

Slangen er den normal benzinslangetykkelse og sidder den enten i bunden eller lige ind i siden af spjældet?
Hvis den sidder et af de 2 steder så er det en overløbsslange og lidt ligemeget om den sidder på.
Skift benzinen og skift tændrøret evt også.

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 05-12-05 20:53

mit nicker som d r...såå:P jamen den tog os så mange omdrejninger a jeg o min far far måtte begge holde den indtil jeg fik taget bremsen? benzinen er knap en uge så tror jeg ikke. men mit tændrør ser ikke for godt ud så det er nok d ja. mange tak

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 05-12-05 21:53

Du kan evt spænde efter på spændebåndet på studsen og spænde de 4 bolte på studsen også.
Med et dødt tændrør tager den ikke flere omdrejninger i tomgang.

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 07-12-05 15:44

hehe nej ka godt gætte mig til d m tændrøret;) kigger li på d

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 12-01-06 20:54

det kan også være selve tændings - systemet som laver fejl !! Det er helt sikkert. Men spørg ikke mig nøjagtig hvad det kan være, kender ikke de scootere, nærmere. Nææ do Yamaha 4g og puch maxi . Det var dage bla-bla-bla