/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Filmmusik
Fra : SlowPols
Vist : 477 gange
140 point
Dato : 03-12-05 22:50

Hejsa..
Jeg og nogle andre fra min årgang laver en film. Og så står vi og mangler noget godt musik til filmen.
Filmen er lidt det samme som "Ørnen" og "Rejseholdet"
Hvis der er nogen der kender noget musik som passe til sådan en film, så bare skriv titlen på den/dem.

På Forhånd Tak
MVH Niels

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 03-12-05 23:41

Tænker du på en bestemt scene ? eller er det en form for titel melodi du søger ?
Skal det være lidt uhygge over det eller hvordan ?

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 03-12-05 23:45

F.eks. en mand jagtes af en morder sådan nogle scener.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 04-12-05 00:19

Hvis du kender filmen From Dusk Till Dawn, så prøv evt at hør soundtracet, der er en del numre hvor man fornemmer at blive forfulgt.
Men det er meget/lidt rocket...... (de sidste numre på cden)

Ellers findes der jo også sådan noget lidt trance agtigt musik..
kunne eks være Krumelur, Nasa, Gnome effekt.

Her kan du høre nogle af Krumelurs numre: http://krumelur.trance.net/music.htm
Ville umilbart forslå denne: -abstract something- eller -the tortoise tower- eller -inspiration- eller -yttre rymden- eller - strange candy- fra deres side.

Men det er jo død svært, når man ikke kender hele forhistorien..... (stemningen)

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 04-12-05 00:30

Ved godt at de numre jeg forslår der nok ikke halt passer på det du ønsker...

Men som titel melodi kunne man evt bruge Des oranges pour la nuit fra Betty Blue filemen....
tror godt den kunne være go
du kan jo evt sætte mig på msn rizla_dk (@) hotmail.com

Numret er meget roligt, men lidt uhygeligt, og med violiner

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-12-05 00:35

Vangelis! Lav en ny Blade Runner!

Kommentar
Fra : klingaa

Dato : 04-12-05 11:41

hvad med x-files soundtracket.. eller the 4400...

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 04-12-05 12:50

Istedet for at at finde noget der allerede er brugt i film, hvad med at tjekke MyMusic.dk ud, se om I kan finde noget der passer til filmen og derefter kontakte kunstneren

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 04-12-05 15:03

Noget af det kan bruges, men det er ikke helt godt. Det skal mere gang i musikken da manden jagtes af morderen.
Men tak for det i har givet mig..
Led videre

MVH Niels