/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
sidevogn udlejning
Fra : jorael
Vist : 4580 gange
50 point
Dato : 03-12-05 19:33

Kan man et sted på Sjælland leje en motorcykel med sidevogn? (Måske ikke i dag, men til sommer).

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-12-05 20:50

Der er ikke mange der udlejer MC i det hele taget.

På Sjælland er der :Aagesen i Hvidovre tlf. 36721872

Men om de udlejer sidevognsMC ved jeg ikke, men det kan du jo spørge om.

Husk nu, at du skal ha' sidevognskort, medmindre dit kørekort er så nyt, at du er en af dem der har fået det automatisk. (Det ved jeg selvfølgelig heller ikke om du har

mvh dova

Kommentar
Fra : jegtrorjegkan

Dato : 02-01-06 16:41

Den eneste jeg kan finde i DK er Kokken

Mc-udlejning:

Kok MC i Holstebro udlejer motorcykler, herunder en med sidevogn.

Tlf. 9741 3722, www.kok-mc.dk

Kommentar
Fra : jorael

Dato : 02-01-06 17:40

Ja, og der er vist også en i Sydsverige - men det er muligvis med fører, og det viil jeg helt være fri for! Jeg læste om den flygtigt på Internetttet.
Det ligner et tlf opkald til Aagesen (hvor jeg har handlet i 1976) og/eller en tur til Holstebro. Er Kok's firma OK?

Accepteret svar
Fra : jegtrorjegkan

Modtaget 50 point
Dato : 02-01-06 22:24

Ja Jens er selv gammel motorcyklist, kik lidt på hans hjemmeside.

Godkendelse af svar
Fra : jorael

Dato : 03-01-06 17:09

Tak for svaret jegtrorjegkan.