/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
God grund til salg?
Fra : maj_britt
Vist : 646 gange
1 point
Dato : 03-12-05 12:57

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=42431994

Det forstår man jo helt fint, hvem gider have en sort hund på de nye fine, lyse tæpper?

Og sorte gulvtæpper er jo ikke helt smart...........

Kommentar
Fra : smor20

Dato : 03-12-05 13:05

ej hvor er det grimt

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-12-05 13:06

Hvordan kan man have hund på den måde, betyder liv mindre end matrielle goder?
Køb et lyst gulvtæppe og dræb din hund, det er usmageligt og total mangel på føelser til hunden.

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 03-12-05 13:08

Citat:
"hans nye mennesker skal være kærlige og elske deres hund"

- jan for hans nuværende ejere elsker åbenbart ikke deres hund....

Kommentar
Fra : Bucky

Dato : 03-12-05 13:21

Jamen den fortjener sgu da at komme et andet sted hen..
Det vil da være synd at lade den bo hos så stupide mennesker!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-12-05 13:30

Det fatter jeg ikke en brik af????? Hvordan i alverden kan man prioritere på den måde????
Jeg håber for hunden, at den får et bedre hjem end dette!

Vaxen

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 03-12-05 13:32

3 BBB Hvad betyder det?

Gert

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-12-05 13:36

g_h, jeg har ingen anelse om hvad 3BBB betyder?

Men jeg overvejer at sætte min røde whippet til salg, hun river ALTID mine nylonstrømper juleaften, og det MÅ da være en gangbar grund? Jeg mener, hunden er 7 år, det er sq da 7 par nyloner

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 03-12-05 13:37

De har tilsyneladende slettet muligheden for indlæg ...

Men alle havde i hvert fald en mening om at kaste hunden på porten - fordi det nyinvesterede tæppe er hvidt!

Ganske klÅW beslutning ... synes de åbenbart selv - og dén var de ene om!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-12-05 14:20

De har sørme også slettet annoncen, måske de har fundet et hjem uden gulvtæpper til hunden?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-12-05 19:07

Nå, men nu er annoncen væk, så jeg gik glip af at se hvad der stod i den.

Men jeg har da også prøvet at få en over næsen herinde, fordi jeg sagde noget snak til en eller anden båtnakke, der havde problemer med, at vovse pludselig ikke kunne forstå, hvorfor den ikke måtte være i den fine nye, hvide lædersofa, tror jeg det var.

Altså en voksen hund der gerne måtte være i de gamle møbler.

Mange mennesker burde kun anskaffe sig tøjdyr

mvh dova

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-12-05 19:41

Jamen, Dova dog, du får den bare her:

Type Sælges
Farve Sort
Alder 6 år
Sælges, Sort, 6 år, Vi har fået lyse tæpper i hele huset, så vores dejlige 3 BBB ønsker et nyt og godt hjem - gerne på landet.
Han er seks år, glad, veltilrettet, glad uden problemer.
Prisen er ligegyldig, men hans nye mennesker skal være kærlige og elske deres hund eller hunde
Pris: Kr. 100

Dianalund | Sjælland - Vest

Telefon: XXXXXXXX
Email: XXXXXXXX
By: Dianalund | Sjælland - Vest

OG iøvrigt HADER to af mine whippets mig i dag, de har nemlig været i bad.

Kommentar
Fra : bil24

Dato : 05-12-05 07:35

Hej

For mig lyder det som om, du aldrig skulle have haft en hund til at begynde med.

bil24

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 05-12-05 07:47

bil24

Øhhhh ....

Det er ikke én her i tråden, der har sat annoncen ind.
Det er en annonce, der har været på DBA - men den blev hurtigt taget af på grund af meget store protester.

Denne debat omhandler dén DBA-annonce ... Så hvem du mener ikke skulle ha´ haft hund går jeg ud fra er møntet på annoncøren - og ikke én af dem, der har skrevet i denne tråd.

Kommentar
Fra : bil24

Dato : 05-12-05 07:55

Hej

Selvfølgelig er det annoncøren jeg sigter efter. Det er lidt tidligt, så jeg har formuleret mig dårligt - sorry. Seriøst mener jeg at annoncøren aldrig skulle have haft en hund. Tænker da også lidt på, om vedkommende har sat annoncen i af ren provokation. Håber ikke jeg har nået at få trådt nogen over tæerne herinde- det var ikke min hensigt. Har selv haft hund igennem henved 20 år - og har kun skulle af med en hund grundet alderdom/sygdom, ja altså hundens.

bil24

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 05-12-05 08:28

Uhhh ... jeg kender det godt ... når søvnen ikke er helt ude af øjnene!

Jeg er helt enig med dig!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 05-12-05 14:07

Kommentar
Fra : Dell27

Dato : 01-01-06 18:44

Stakkels hund :(

Kommentar
Fra : lenelille

Dato : 13-02-06 06:58

undskyld hvorfor skal hunde væk. hvad er det for noget, i har anskaffet jeg en hund så må i sgu købe gulvtæpper der efter. folk er underlige
nej den har det hvis bedre et andet sted

Kommentar
Fra : bil24

Dato : 14-02-06 08:26

Det er efterhånden en gammel tråd denne her ik`?

Nogen burde aldrig have lov til at anskaffe sig en hund - jeg ville gerne have hund igen - men mangler fuldstændig tiden til at være om den - passe den osv. Derfor vælger jeg helt klart - ikke at anskaffe mig en igen. Desværre. Vælger man at have hund - vælger man også en masse ting fra men får til gengæld en dejlig "ven".
Vedkommende som i satte annoncen i DBA i sin tid, må nødvendigvis have været ude på at provokere - jeg kan simpel hen ikke tro, at det er alvorligt ment.

bil24