/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
kædeproblemer aprilla rs50
Fra : silas
Vist : 442 gange
90 point
Dato : 07-11-02 22:04

Er der nogen der ved hvordan man justerer længden på kæden på en rs50 .Jeg har ingen instrukstionsbog og normalt sidder der jo kædestrammere i hver side.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-11-02 22:00

"silas" <silas.news@kandu.dk> wrote in message
news:cpAy9.5442$oC3.863001@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der ved hvordan man justerer længden på kæden på en rs50
> Jeg har ingen instrukstionsbog og normalt sidder der jo kædestrammere i
> hver side.

Ville jo være behjælpligt at skrive årgangen også, for der er både RS'er
med mono bagsvinger, samt alm bagsvinger... ellers står det i servicebogen
som skulle følge med den :)

--
VH
Lars Molnit
GSF 1200 S , samt en MZ ETZ 251 CDi
"En MZ'er er nem at have og holde vedlige, og skal den have et større
eftersyn, kan man ligeså godt skifte krumtappen. Hvad skal resten af
formiddagen så gå med?????"

>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

tsk tsk.... en hurtigere løsning, og så kandu ikke stramme din kæde for
dig :)

>

Kommentar
Fra : silas

Dato : 08-11-02 06:07

Den er med mono bagsvinger årg.98
Jeg har ingen servicebog eller instruktionsbog,det er derfor jeg ikke ved hvordan jeg gør.