/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Min microfon
Fra : ann1507
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 01-12-05 15:19

Når jeg tester på min microfon meldes der en fejl. 0X80004002. Yderligere melder den mig at harddisk ikke kan finde dpvsetup.exe - Directplay voice.

Hvor i hulen finder jeg den ønskede dpvsetup.exe fil?
ann.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-12-05 15:29

Prøv at se om der er nogle updates på windows update?

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 01-12-05 16:14

problemet plejer at opstå når hardware accelerationen er sat til nul.

Gå i kontrolpanel ->Lyde & Lydenheder ->lydenheder ->Avanceret ->Ydeevne og forøg hardware accelerationen.

Problemet opstår fordi den hardwareaccelererede enhed bliver fjernet fra listen af mulige enheder, når accelerationen er sat til nul. Men DSound bliver ved med at "mappe" til enheden....

Såmænd bare en lille Microfault

Vh fluffy

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 01-12-05 21:45

har du en ven/bekendt - så bed vedkommende sende dpvsetup.exe med angivelse af hvor den skal ligge - har lige selv været ude for at hjælpe med samme problem. (godt nok den nemmeste udvej men det virkede )

Godkendelse af svar
Fra : ann1507

Dato : 02-12-05 16:14

Tak for svaret miritdk.
Du har sikkert ret. Jeg har været i forbindelse med producenten hele tre gange. Tillad at jeg er blevet prakket div. sludder på ærmerne. Min tiltro til deres support kan ligge på en lavt sted. Jeg tror på dig. - Tak