/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Ab king pro erfaring søges HURTIGT.
Fra : pipzi
Vist : 1117 gange
50 point
Dato : 26-11-05 15:47

Hejsa Alle

Jeg søger nogle der har erfaring med den de sælger på TV-Shop lige nu. Ikke
at jeg har tænkt mig at købe den der, men fordi de har den en del billigere
i Føtex.

Derfor vil jeg høre, om der er nogen der har erfaring med den, og om den
virkelig virker ? Grunden til jeg spørger, er at jeg normalt ikke helliger
til Tv-Shop's produkter, ej heller Twins, men vil lige høre.

Hvis nogen kan svare ret hurtig, vil jeg virkelig blive glad

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 08-03-06 20:45

jeg har en og den er jeg meget glad for den har virkelig hjulpet mig

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 08-03-06 21:39

:) tak for svaret selvom det lige kommer RET langt tid efter...

Har du formået at tabe dig osv, UDEN at få skader i skulder og ryg ?

Accepteret svar
Fra : ladies

Modtaget 25 point
Dato : 09-03-06 09:05

ja det har jeg og som plusgevinst er mit astma blevet bedere men ok det havde den blevet uanset hvadfor motion jeg var begyndt at dyrkemen jeg har været meget meget glad for den har tabt mig 1 kg indtil nu med brug af den og kostomlægning er blevet strammet mere op som man siger og jeg bruger den stadigvæk med glæde
ladies

Godkendelse af svar
Fra : pipzi

Dato : 18-07-06 21:11

Tak for svaret ladies.