/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Begrænsningskode Nokia 6230i
Fra : thaisontrine
Vist : 10415 gange
100 point
Dato : 25-11-05 19:27

Jeg har lige fået en nokia 6230i i dag, og har samtid bestilt koder til fjernelse at simlås på nettet, men ingen af de 3 koder jeg fik virkede, og så er det jeg tænker på er simlåst og begrænsningskode det samme?? for min skriver noget med at jeg skal intaste begrænsningskode??

Accepteret svar
Fra : jabalya

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-05 19:34

Det betyder at telefon er låst og den skal låssess op ,jeg kan hjælp dig ,hvis du bor i Århus eller i nærheden,ellers hvis du ikke kan komme til Århus så baa skriv så kan jeg måske finde en løsning til dig.

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 25-11-05 20:12

Jeg bor ikke i nærheden af Århus, men tak for tilbudet, jeg må se hvad jeg finder ud af, det er bare lidt træls når jeg har betalt penge for 3 koder på nettet at de så ikke virker æv æv.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-11-05 21:17

Spørg eventuelt dem du har købt telefonen af eller dit teleselskab om hvilken kode der er tale om... De vil nok ikke oplyse dig hvad koden er, men de kan nok give lidt hints til hvilken slags kode det er...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-05 23:06
Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 25-11-05 23:08

´har du ikké fået forklaring på ,hvordan skal du brug koder,?

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 26-11-05 17:11

Jo det har jeg og jeg har ofte låst nokia telefoner op uden problemer.

Tak for jeres svar.

Godkendelse af svar
Fra : thaisontrine

Dato : 26-11-05 17:13

Tak for svaret jabalya.

Venlighed og hjælpsomhed det kan jeg lide.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 26-11-05 19:10

Hej thaisontrine
Selv tak.næste gang du må skriv til mig så kan jeg sende koden til dig,men det gælder kun for det FLESTE Nokia