/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Hvilken IP telefon?
Fra : Paulus1
Vist : 511 gange
200 point
Dato : 24-11-05 20:22

I tippet her http://www.kandu.dk/dk/tip/12856
får man en næsten gratis IP telefon. De skriver bare ikke hvilken model der er tale om.

Da jeg gerne vil se lidt nærmere på modellen og specifikationer før jeg evt. bestiller, vil jeg gerne vide hvilken model det er og evt. have link til bedømmelser af telefonen.

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 24-11-05 20:58

http://accessories.skype.com/home?p=4520 Her kan du finde den .Den koster 160,00 kr fra Skype

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-11-05 21:30

Denne Skype telefon er IKKE den bedste løsning. Den er for det første afhængig af en tændt PC, der næst er den afhængig af et par bestemte operativsystemer.
Med andre ord, så kan du kun bruge telefonen via IP, når din PC er tændt.

At bruge IP-telefon er en indlysende fordel prismessigt. - Hvis du har en router til dit bredbånd, så få dig en ægte IP-telefon, som kan kobles direkte på nettet. Den vil altid være uafhængig af om du har fyret op under din PC.

Der findes to hoved typer. Den ene er kablet til dit netværk, og den anden køre trådløst til et accesspoint.
De fleste kablede IP-telefoner har to muligheder, idet at den kan tilsluttes et fastnet, og hermed skifte mellem fastnet og VOIP.
Den trådløse har den fordel, at den nemt kan medbringes på ferier, og bruges på andre netværker der er åbne eller man har fået adgang til. Den kan også bruges til de mange HotSpots som der bliver flere og flere af.

Jeg bruger selv to forskellige typer, som du kan læse om her: http://home4.inet.tele.dk/slang/webtlf.html

Du skal vælge en udbyder der har en fornuftig pris i forhold til, hvor du har behov for at ringe hend.
I mit tilfælde er behovet det amerikanske kontinent.

Annuller spørgsmålet
Fra : Paulus1

Dato : 03-01-06 19:36

Jeg har desværre ikke modtaget et tilfredsstillende svar, og annullere derfor dette spørgsmål

Telefonen på Skypes hjemmeside lignede IKKE den i reklamen...