/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hjælp til k750i fjernbetjening
Fra : niklasss
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 24-11-05 15:17

daw håber der er nogle der kan hjælpe mig jeg har lige købt en sony ericsson k750i og jeg kan se at der er fjernbetjening på den men den finder ikke nogen enhed når den søger håber der er nogle der kan hjælpe skal jeg holde den på en bestemt måde eller gøre noget specialt eller noget og ellers ville det være godt med en punkt for punkt liste over hvordan man skal gøre og jeg har lige købt dender falder 100 point til den der kan hjælpe mig til svar

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 24-11-05 16:09

Datteren har lige tjekket sin, hun siger at hun ikke kan se at der skulle være en fjernbetjening, men spørger i hvilken

menu, du har set at der skulle være en??

Kommentar
Fra : NOzone

Dato : 24-11-05 17:18

Tror vist nok du skal have en sync-station for at kunne bruge den fjernbetjening. Læs på www.www.sonyericsson.com
Når du sætter den i din computer, kan du styre den med din telefon...

Kommentar
Fra : kims_der

Dato : 24-11-05 19:43

den ligger under underholdning.

det er altså ikke til tv´et hvis det er det du tror.

den er til computeren er og sådan.

Kommentar
Fra : niklasss

Dato : 24-11-05 22:47

okay men er der nogle der ved hvor jeg kan hente fede spil og ringetoner og hvordan gør jeg og film hvad for et format skal de være i

Kommentar
Fra : The_Schmidt5

Dato : 01-12-05 18:17

film format er mpg4

Godkendelse af svar
Fra : niklasss

Dato : 03-05-06 15:29

Tak for svaret Nordsted1.