/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Billig startermotor til Aprilia SR50 ac ~
Fra : PrivateDK
Vist : 490 gange
200 point
Dato : 23-11-05 16:14

Hvor finder man den billigste nye starter til en Aprilia SR50 ac www '97

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-11-05 16:40

Du får den ikke billigere end hos THansen, desuden kan du komme med den igen, hvis der er problemer.
http://www.thansen.dk/products.asp?c=627305884&n=1234674602
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : holmgaard67

Dato : 23-11-05 17:05

Hej....Jeg har en ny starter motor liggende, den kan du købe for 250 kr..Mvh Holmgaard

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 23-11-05 19:05

Jeg har selv fundet den billigere end ved Thansen:
http://aprilia-scooters.dk/product.asp?product=259&sub=0&page=2
Og så er der forhandler garanti med.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-11-05 21:27

Ja, det er fint nok hvis du har en: Area 51 årg. 98 - 00 og desuden vil betale for fragten.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 23-11-05 22:02

Ups, fejl link:
http://aprilia-scooters.dk/group.asp?group=337&sort=&page=2
Med fragten skal jeg alligevel betale ved Thansen. Jeg har 30 km til den nærmeste, så de 60 km er dyrere end 48 kr i fraft.
Tak for venligheden!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-11-05 19:17

Det er rigtigt at den så er billigst ved aprilia-scooters.
Men har du tjekket at din startmotor virkeligt fejler noget, da fejlen jo kan være flere steder, feks. startrelæ, startkontakt, bremsekontakter(Har du prøvet at holde begge bremser inde, (Virker bremselys))
Du kan tjekke startmotoren, ved at sætte dit batteris plus direkte til startmotorens store forbindelsstik, eller med et par startkabler fra et bilbatteri, eller en autolader.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 24-11-05 21:11

Jeps, jeg har været det hele igennem. Jeg har motoren af, den kører rundt, men det ser ud til at den ikke trækker så godt.
Kullet er fint, og jeg har pudset kobberfladen og renset mellem lamellerne. Det gjorde ingen forskel.
På det link du foreslår ved Thansen kan jeg se tre forskellige startere.
Det ser ud til at jeg kan bruge 2 af dem til min model AC.
Kender du forskellen på de 2?
Om den ene er stærkere eller mere holdbar?
mvh

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 25-11-05 00:12

Ja, så har du jo gjort dit.
Nææ, det er ikke til at vide, men jo tungere jo bedre plejer det at være.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 25-11-05 01:08

Tak for svaret pallebhansen.
Jeg tror jeg har det jeg skal have.