/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD + -
Fra : geu
Vist : 555 gange
100 point
Dato : 23-11-05 12:35

Hvilken format skal man købe i brændbar DVD + eller - ???
Og hvorfor

Min brænder kan begge slags.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 23-11-05 12:39

Køb minus, de er billige og mere kompatibel med andet hardeare.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 23-11-05 12:39

Køb minus, de er billige og mere kompatibel med andet hardware.

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 23-11-05 12:52

jeg bruger + til musik og film , - til data .....

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 23-11-05 13:51

Køb de der billigst hvis den kan brænde dem ? Da det ikke er alle brænder der kan brænde de billige skiver lige meget om det er + eller -

Zita

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 23-11-05 16:57

Geu.
Jeg synes, du IKKE skal købe de billigste.
Køb nogle, der er A-grade (jeg køber hos Azomedia.dk).
De billige giver ofte fejl, og bliver så de dyreste.
Jeg vælger DVD+, fordi jeg har erfaring for, at de kan afspilles på en bred vifte af afspillere, og de brændes (på mange drev) hurtigere og emd stor sikkerhed.
God fornøjelse med din jagt på "skiverne".
VH
Leif 0149

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 23-11-05 18:28

lige en ting vælg et højere brændings tal end 4x tag 8x eller højere.

8x brænder rimelig hurtigt, men hvis du er lidt nærig så skal du også være tålmodig.

med 4x går det meget langsom (efter min mening)

Accepteret svar
Fra : jack_ass

Modtaget 100 point
Dato : 23-11-05 21:07

http://www.gromit.dk/dvd/index.asp Har er svar på det meste.

Godkendelse af svar
Fra : geu

Dato : 23-11-05 21:19

Tak for svaret jack_ass.