/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Til Bent Juuel
Fra : Fiona
Vist : 558 gange
200 point
Dato : 22-11-05 21:01

Hej
her er lidt point for din supergode side som
emesen har givet mig et link til " http://www.knoldpgtot.aab-net.dk/appz/pmdos.exe "
i forbindelse med et harddisk problem.
MvH Fiona

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-11-05 22:37

Hej Fiona. Du er kommet til at lægge denne tråd 2 gange. Gå ind i den anden og slet den. Det ER muligt og så kan du jo altid bruge de 200 point til noget andet. Bent kommer nok og siger TAK i denne tråd. Hilsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-05 23:53

Fiona

Jeg har lagt en "besked" til benjuul i denne tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/78078

så han dukker sikkert op her .

Hvis du vil slette dit andet spørgsmål, kan du gøre det, før andre har skrevet et indlæg.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Fiona

Dato : 23-11-05 00:16

Hej

arne jakobsen godt du vækkede mig og fik mig opmærksom på at spørgsmål 2 kunne slettes,det vidste jeg ikke man kunne

ans pænt af dig at fange bent juuel
Tak til jer begge to.

Mange hilsner Fiona

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 200 point
Dato : 23-11-05 04:18

Tusind tak Fiona - jeg fandt ud af at det er min guide til diskhåndtering du mente. Det er dejligt når der er nogle der kan bruge det man har lavet, så bliver man og særligt når der kommer respons på det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Fiona

Dato : 23-11-05 08:36

UHA jeg har sat et forkert link ind
godt du fandt ud af at det var det her" http://tips.bsjh.dk/diskhaandtering/" i stedet for.

MvH Fiona

Godkendelse af svar
Fra : Fiona

Dato : 23-11-05 08:37

Her er dine fortjente point bentjuuel