/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Sammenligning af bil forsikring
Fra : amoroh
Vist : 363 gange
50 point
Dato : 21-11-05 23:21

Hej, hvor kan jeg finde en hjemmside om bilforsikringsammenlining? er der nogen som har lyst til at hjælpe mig?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-05 23:23

http://www.forsikringsluppen.dk/

her er lidt at kikke på

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-05 23:23

http://www.forsikringsluppen.dk/ tror du kan gøre det her

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-05 23:24

på vores bilforsikring sparede vi ca. 3500 kr. om året ved at skifte fra Codan til Tryk for den samme dækning her pr 1.1.06

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-05 23:24

Wow Nordsted, det var vi da enige om.

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-05 23:26

Ja, sørme så

Kommentar
Fra : frel

Dato : 22-11-05 14:45

kan jo også sige, man får den service man betaler for. en bundpris ved et forsikringsselskab, betyder at lønninger mm. er presset i bund, og der derfor ikke anvendes de dygtigste og mest professionelle medarbejdere.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-05 14:52

frel.... jeg har også prøvet billigere forsikringsselskaber, hvor netop service og pris hang sammen, men en besparelse

på så mange penge, kan jeg godt klare lidt mindre service (hvis det er tilfældet, jeg håber aldrig jeg behøver at finde

ud af det)

Kommentar
Fra : KASO

Dato : 22-11-05 16:03

frel: Man er ualmindeligt naiv, hvis man tror, at man altid "får hvad man betaler for"!

Hvis man er istand til at drive en virksomhed effektivt, proffessionelt og rationelt kan man holde omkostningerne nede til fordel for lave priser. Det betyder ikke at servicen er ringere - faktisk tværtimod i visse tilfælde. Dermed ikke sagt, at billigst altid er bedst, men du kan bestemt heller ikke konkludere modsat!