/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
1990 bmw 518i e34 forsikring
Fra : solgaard
Vist : 675 gange
200 point
Dato : 20-11-05 21:50

Hej alle.

Hvad skal en ung knægt på 23 somre regne med at skulle i i ansvar på sådan en bil med 5 års skadefri i eget navn..?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-11-05 22:05

Det er altså ikke til at sige.
Det afhænger af hvilket Selskab, din bopæl o.s.v.......og mange selskaber vil slet ikke forsikre den slags biler.

mvh dova

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 20-11-05 22:16

Prøv og indtast dine data her:

http://www.forsikringsluppen.dk/

Så kan du sammenligne en del selskaber..

Med venlig hilsen
Moggi

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 20-11-05 22:58

Det bedste man kan gøre er, at samle alle sine forsikringer, indhente flere tilbud og gøre opmærksom på at man afsøger, altså, at der er flere om budet. På den måde får man de skjulte rabatter frem. Jo flere forsikringer, jo større rabat.

Accepteret svar
Fra : webgun

Modtaget 200 point
Dato : 20-11-05 23:17

ring dog og spørg dit nuværene forsikringsselskab.Det er ganske uforpligtende og de ved det nok bedst!!!

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 21-11-05 08:24

Det kan som dova påpeger, være ret vanskeligt at forsikre disse "Brianbiler"...især som nystartet/ung bilist.
Når der enten står BMW, Alfa Romeo, visse Fiat modeller m.fl. på reg. attesten er man ude i et "gråzone" område når det gælder forsikring, så det bedste råd er at melde sig ind i (bil)mærkeklub, som oftest har en forsikringsordning tilknyttet. (Vi har i Norton-Mc-klubben en sådan forsikringsordning).

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 21-11-05 11:36

Tak for svaret webgun.

1732 om året hos vejle brand..