/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
mangler midikabel til ny computer
Fra : thbala
Vist : 1824 gange
200 point
Dato : 20-11-05 21:11

hej

efter jeg har købt ny computer mangler jeg et kabel til mit midi-keyboard. Det er et ret gammelt et så stikket i "keyboard-enden" er rundt har 5 pinde mens stikket til computeren er forkantet og har 15 (jeg har ikke forstand på kabler og stik :P).. problemet er at den nye computer ikke har en indgang til stikket med 15 pinde og jeg leder derfor efter en omformer eller et nyt kabel til usb hvis det overhovedet kan lade sig gøre.
er der nogen der ved hvor et sådan kabel kan findes?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-11-05 21:27

Det er muligt du kan finde det her:
http://www.sandberg.it/worldwide/
produkter
datakabler
adaptere eller com-kabler

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-05 22:49
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-05 22:51
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-05 22:54
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-05 22:56

Hmm? Møg kandu laver om på linket!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-05 22:58

Du skal ind på www.aage.dk og så under computer og midi interfaces

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 21-11-05 01:16

Hejsa... tedd har ret, men mangler lige en enkelt vigtig detalje

Du skal ganske rigtigt have fat i et USB-MidiInterface. Men du bliver også nødt til at anskaffe et nyt standard MIDIkabel (Det gamle er beregnet til "gameport" og er ikke brugbart længere)

Og køb det endelig hos AAGE.... det er billigt og jeg har kun gode erfaringer med dem....

Vh fluffy

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 21-11-05 15:04

ja tak de er dyre :S kan de virkelig ikke fås billigere end dem der er linket til?

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 22-11-05 14:02

Audiotrak MidiMate til 360kr. Midikabel koster under en hund....

Forstår ikke at du synes det er dyrt? det er under 500kr. sammenlagt..

Fås ikke billigere.....

vh fluffy

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-05 19:53

Næh det ikke dyrt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-05 19:55

Det andet link jeg sendte dig var i engelske pund! Over 500 kr.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 16-12-05 18:59

Køb et nyt tastatur....