/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Motorola V3
Fra : thaisontrine
Vist : 1740 gange
100 point
Dato : 20-11-05 11:35

Jeg overvejer at bestille en motorola v3 fordi jeg syntes den virker lækker, men er den god, og er den lige så nem at finde ud af som nokia og sony ericsson med hensyn til at skrive sms eks.??

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 20-11-05 13:32

Hej thaisontrine
Det er en fed telefon ,den er lidt langsommere at skrive SMS ére på og husk at det er ikke en Mp3 afspiller der er i telefonen ,men den kan afspille Mp3-filer. der er kun 5 Mb hukommelse .Godt kamera og fed grafik
mvh mcloud

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 20-11-05 15:17

Hej, der er 3 af v3 slagsen:

V3(med vga camera)
http://gsmarena.com/motorola_razr_v3-853.php

V3x(med 1,23Mp camera)
http://gsmarena.com/motorola_v3x-1120.php

Eller Razr V3x som er på vej, og som skulle være bedre end de forrige med sit 2mp camera
http://gsmarena.com/motorola_razr_v3i-1352.php

Samtidigt kan du Ihvert link også læse hvad folk synes om de forskellige modeller. God fornøjelse

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 20-11-05 16:01

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men kan man så ikke overføre mp3 filer til den.

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 20-11-05 16:51

Hej thaisontrine
Jo ,det kan du godt ,der kan bare ikke ligge mange da hukommelsen er 5 Mb.
Du kan bruge Mp3 -filerne som ringetoner.Jeg har 6 stk liggende på min som er en V3 med VGA -kamera
mvh mcloud

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 20-11-05 17:55

mp3 filler eller en hel mp3 sang fylder normalt 4-5mb.. selvfølgelige kommer det an på kvalitetten og længden af sangen(jo højere kvaltitet jo mere fylder det)

Så du kan nok ikke have så mange sange i V3...

Tilgengæld kan du have mange sange i V3x da den har 64mb internt(iselve tlf-en) og op til 1gb transflash kort ekstern(som man selv skal købe ved siden af selvfølgelige)..

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 20-11-05 20:12

Tak for jeres svar nu vil jeg overveje grundigt om jeg vil købe den eller om jeg skal beholde min sony ericsson k700i, den er ikke engang et ½ år og er allerede sendt ind til rep. første gang fordi den frysser fast i skærmen.

Accepteret svar
Fra : REAKTOR14

Modtaget 100 point
Dato : 25-11-05 23:55

Hey,
overvejer også selv at inverstere i en V3'er..... lige pt har jeg en Sony Ericsson T610 som jeg er meget glad for (selvom at joystikket er ved at være rimelig slidt)......

I første omgang faldt jeg for V3'eren på grund af designet, hvilket der jo også er ret lækkert , men jeg synes også at telefonen har nogle gode funktioner som jeg har savnet på min T610...... jeg vil dog vente med at købe en til den nye opdaterede version, V3c, kommer på gaden, for den er lige den smule vildere end den første V3'er

du kan se mobi'erne her:
RAZR V3 -> http://www.motorola.com/motoinfo/product/details/0,,69,00.html
V3c -> http://www.motorola.com/motoinfo/product/details/0,,129,00.html
V3i -> http://www.motorola.com/motoinfo/product/details/0,,130,00.html
V3x -> http://www.motorola.com/motoinfo/product/details/0,,95,00.html

jeg ved godt at V3x'eren er den vildeste version der kommer af V3 serien, men vil ikke købe den da den ikke har det klassiske og stilede V3 design
håber at du kan bruge mit indlæg.......

- REAKTOR14

Godkendelse af svar
Fra : thaisontrine

Dato : 07-06-06 09:11

Tak for svaret REAKTOR14.

Kommentar
Fra : REAKTOR14

Dato : 07-06-06 13:00

jeg kan så fortælle at jeg har købt mig en V3'er nu , men det blev den almindelige V3 Black, men selvom at den ikke er den vildeste i V3 serien, synes jeg at det er den fedeste telefon jeg nogensinde har haft!!!!!

har altid et af mine yndlings numre som mp3 ringetone, og tager flittigt billeder med kameraet!!!!

den er sku den fedeste telefon EVER !!!!