/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Photoshop Elements 2
Fra : olelyster
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 17-11-05 13:50

Bedst mens jeg arbejdede med et billede i PSE2 og klikkede (måske dobbeltklikkede?) på et lag i Layer-paletten forsvandt alt - undtagen layer- og værktøjspaletten. Programmet er stadig åbent, og de 2 paletter er synlige, men hvor gemmer resten sig?

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 17-11-05 14:20

Du har givetvis kommet til at lukke disse paletter. Jeg går udfra at menuen er den samme som i PhotoShop, så hvis du går op i menubjælken kan du i WINDOW finde de paletter du har kommet til lukke ved at klikke på dem.
Prøv det

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : j.l.

Dato : 17-11-05 14:24

jeg har brugt pse2 og har prøvet det samme med at alt forsvinder, men jeg kan ikke lige huske hvordan det skal gøres
men her er et link du kan prøve www.nykrog.dk/fotolinks.htm
ps. pse3 er meget nemmere at bruge

Kommentar
Fra : olelyster

Dato : 17-11-05 14:48

Til pallenoc
Kun de 2 paletter er synlige - resten incl. menubjælken er forsvundet ...

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 17-11-05 15:01

og du har prøvet at klikke Ctrl + Z, som jo sletter din sidste handling.

Kommentar
Fra : olelyster

Dato : 17-11-05 15:52

Jeg har klikket ctrl+z og nu har jeg også slettet layerpaletten. Tilbage står kun værktøjspaletten. Hvor mon resten er?

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 17-11-05 18:17

Jeg har godt nok selv været ude for noget lign, bare i et andet program...og selv om det er "surt show" er der nok ikke andet at gøre end at genstarte programmet.
Du kan dog først prøve at se om programmet svarer igennem din "Taskmanager". Det kunne jo være du kan få det til at køre igen herfra.

/Palle