/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Trådløs router med ISDN forbindelse
Fra : quatzh
Vist : 426 gange
200 point
Dato : 16-11-05 22:34

Jeg har et lasat speed2 ISDN modem, kan man sætte den til en trådløs router så man kan ringe op via modemet fra alle de computer der er i netværk med routeren?

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 17-11-05 10:48

Næh, men du kan lade den computer hvor lasat et tilsluttet være server for internetforbindelse for de øvrige computere i dit netværk (trådløst eller ej).

Man skal dog være opmærksom på hvorvidt forbindelsen åbner og lukker så man ikke får en stor overraskelse på tlf regningen.

Kommentar
Fra : quatzh

Dato : 17-11-05 15:23

det ved jeg godt man kan, men jeg vil ikke have det sådan at jeg skal til at tænde host maskinen der er tilsluttet lasat modemet hver gang en anden computer vil på nettet