/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Investor til "VINGEN" i Hørsholm søges!
Fra : frk.fidus
Vist : 763 gange
100 point
Dato : 16-11-05 17:17

VINGEN er et center for spirituel og kreativ udvikling beliggende midt i Hørsholm city, ud til Usserød kongevej. Planen er at foredragsholdere, medier og kunstnere skal holde foredrag, kurser, workshops og kortere eller længere uddannelsesforløb i centeret. Der er 100 m2 foredragssal og 40 m2 behandlerlokale / klinik med plads til flere behandlere ( behandlere søges ) samt butik med salg af kunst/psycic art. Der er p-plader lige ved døren, samt busholdepladser fra Helsingør & Kbh & Rungsted samt Hillerød lige ved døren. Derudover afholdes der jævnligt klarsynsaftener med store kendte medier fra Danmark og England og bl.a. kendt fra TV. Desuden intuitive tegne/male workshops & meditationer.
Alle med interesse/erhverv i udvikling af psykiske samt mediumistiske evner m.m. kan blive tilmeldt centeret og gøre brug af salen til egne projekter i samarbejde med lederen.

Idéen er at gøre dette center til samlingspunkt for en masse spændende åndelige og kreative samt kulturelle happening.

Hvis nogen vil investere ca. 50.000,- i etablering af dette eller være med som samarbejdspartner med en del af beløbet og derved også være en del af projektet i dagligdagen venligst kontakt undertegnede.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-11-05 17:22

Hvorfor skal man bestille tid når man vil besøge en synsk????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-05 17:30

fk.fidus... fandt du ud af, hvor meget din "kontakt" skulle have i løn??

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-11-05 18:03

Trolden.... så den synske kan tjekke dit navn og telefon nummer på nettet og indhente oplysninger om dig inden du møder op

Nordsted... nej ikke endnu, men jeg tror jeg må nøjes med at gå efter de danske priser og jeg kan jo altid starte højt og forhandle mig ned.

Knus frk. fidus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-11-05 18:07

Det lyder da fornuftigt nok

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-11-05 18:33

ja ik...og nu satser jeg på at åbne mit eget sted og så kan jeg ski selv bestemme prisen :) jeg har jo alle kontakterne da jeg selv er i branchen. (medium)

Giv et praj hvis du kender nogen der vil være med til ovenstående

bye4nu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-05 19:25

http://www.kandu.dk/dk/tip/12815

Smalltalk skal ikke foregå i tip.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 16-11-05 20:12

ans...... kunne du lige finde et sted at lege adm ?

bortset fra det så mangler der en "knap" hvor man kan diskutere indlæg i tips (ønskedrøm)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-11-05 20:47

Frk. Fidus.

Jeg er klar til at putte 100.000 kr. i projektet.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-11-05 21:10

klumme.... hvorfor 100.000,- når jeg skriver 50.000,-?
Var det en joke?

Hvis du mener det seriøst kontakt mig på vingeninfo@yahoo.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-05 21:22

mirit, det var den knap, jeg ikke kunne finde

Kan du ikke skrive til kandu om det, så vi ka få et andet sted at lege

Klumme

Det lyder måske godt nok, men hvad kan du hjælpe med?

Jeg har set at, der er p-plader lige ved døren.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-05 21:31

ans - at skrive til kandu -øhhhh - svaret vil vel de næste 117 år være at det kommer om ca 2 mdr

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-05 21:50

Hvis det ikke er Klumme, så må det være frk.fidus mor der har givet 5 ***** for dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/12816

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-11-05 22:09

ans.... hvad har det med mit spørgsmål at gøre?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-11-05 23:47

Naaaa lille Fidus LOOL

Lidt skal du sørme gøre for pengene. DU skal finde mig, og det kan du da sagtens som medium, eller var dette "medium" et udtryk for åndelig habitus

Nej det er ikke mig der har stjernet noget, men 5 af slagsen er da fuldt berettiget for sådan et kanontip

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 16-11-05 23:54

Der er godt nok ikke meget at hente på kandu længere....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-11-05 00:13

Nææææ Frk. Fidus (godt nick forøvrigt lool) ikke når det drejer sig om det junk som du kører frem med. De er sgu blevet for kloge de brugere

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 17-11-05 00:22

Hvilket junk?
Jeg skriver intet her på kandu som jeg ikke kan stå inde for 100% og at folk blander de forskellige ting sammen viser bare hvor travlt de har med at blande sig i alt.

Jeg synes brugerne skulle passe deres egen næringsvej og svare på de spørgsmål de kan!!!! Og holde sig fra resten...

Men jeg er da stolt og meget beæret over al denne opmærksomhed! Som jeg nu kan konkludere har jeg åbenbart glædet en del herinde med linket i tippet eftersom de allerede har meldt sig til....så siger jeg bare - den der ler sidst...ler bedst!!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-11-05 00:26

Du ler bare...... Helt ok med mig.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 17-11-05 00:30

den holder da ikke en meter... hvis det havde været helt ok med dig og alle de andre høns havde i jo ikke brugt så meget tid på brok men koncentreret jer om noget der i jeres øjne var vigtigere...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-11-05 00:32

Farveeeellll lille Fidus. Du platter bare videre LOOOL

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 17-11-05 00:34

Det var på tide...faaaaaarveller!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-11-05 12:57
Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-11-05 13:19

and... hvad har det med ovenstående spørgsmål at gøre????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-05 13:21

Halløjsa..... troede da du var i Caribien og smide om dig med dine millioner LOOL

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-11-05 13:45

hvem siger ikke at jeg er i Caribien????

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-11-05 13:46

hvem siger at jeg ikke er i Caribien????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-05 13:52

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-11-05 13:59

Mit sidste indlæg havde ikke noget med spørgsmålet at gøre, det var blot en orientering om, at en bruger ville ha' kontakt med dig.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-11-05 14:17

Men når det ikke har relevans til ovenstående spørgsmål bør brugeren da ikke henvende sig gennem forummet istedet for at skrive generende beskeder gennem andre indlæg????

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-11-05 14:17

Fra : ans Dato : 16-11-05 19:25

http://www.kandu.dk/dk/tip/12815

Smalltalk skal ikke foregå i tip.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-05 14:21

Det anede mig LOOOL

[citat]
eller var dette "medium" et udtryk for åndelig habitus
[/citat

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-11-05 14:29

Citat
frk.fidus Dato : 18-11-05 14:17

Men når det ikke har relevans til ovenstående spørgsmål bør brugeren da ikke henvende sig gennem forummet istedet for at skrive generende beskeder gennem andre indlæg????

???????

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-11-05 14:37

Nå... Klam... Klumme.... troede du var smuttet for længe siden, men jeg ser at du stadig hænger ved så interessen for mig og mine indlæg må da være stor hahahahaha
Er man måske lidt forelsket i mig??? hehe

Det tror jeg vist, og hvis det samme gælder for ans, må jeg desværre meddele dig at jeg ikke er til piger!

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-11-05 14:43

ans... hvad forstår du ikke
?
Jeg svarer kun på henvendelser der har med ovenstående spørgsmål at gøre...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-05 14:45

Du er jo synsk LOOL Så det må du da vide alt om.......

Men skidt.... lad os slå kludene sammen, så kan vi leve af dine penge i Caribien - Du "medierer" og læser kaffegrums, mens pengene fra din 12Daily.com vælter ind på kontoen, og jeg dasker bare rundt og ser skide godt ud mens jeg nyder livet

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-11-05 14:48

klamme... der skal vist lidt mere overbevisning til fra din side hvis jeg skal slå nogen som helst klude sammen med dig....og så skal du fame oz se godt ud!!!!!

Jeg kan love dig for at jeg gemmer min epenge så godt at iek engang et medium kan finde dem

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-11-05 14:50

ops... mente klumme....

Desuden er det at vide at nogen er forelsket i én jo ikke det samme som at sige ja til ægteskab vel!!!

Tror nu også ans ville blive mega sjalu medmindre det er din mor !!! hahahaha

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-05 14:53

Hvem fanden snakker om ægteskab......

Sig mig har du drukket af natpotten????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-11-05 14:55

Citat
Jeg svarer kun på henvendelser der har med ovenstående spørgsmål at gøre...

Du svarer da på alt, som ikke har noget med spørgsmålet at gøre.

Hvorfor vil du ikke svare Backtee

http://www.kandu.dk/dk/spg/78111

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-11-05 16:36

hahaha... jamen det var da dig der snakkede om ægteskab -

Klumme skrev:
Du er jo synsk LOOL Så det må du da vide alt om.......

Men skidt.... lad os slå kludene sammen, så kan vi leve af dine penge i Caribien - Du "medierer" og læser kaffegrums, mens pengene fra din 12Daily.com vælter ind på kontoen, og jeg dasker bare rundt og ser skide godt ud mens jeg nyder livet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-05 18:16

Hør lige Frk. MediumFidus..... vis mig lige hvor jeg skrev bogstaverne ægteskab......

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-11-05 19:40

jeg læste det der stod MELLEM linierne hahaha

men bare rolig klamse, jeg vil slet ikke giftes - jeg har rigeligt at se til i forvejen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-11-05 19:52

Nååå det er det der hedder synsk LOOL.

Men det er nu altid godt at starte med det der står i selve linjen, så kan man altid læse det andet bagefter, hvis det første ingen mening gir'.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 18-11-05 20:00

godt du ved det

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 19-11-05 00:48

frk. fidus se lige her

http://www.kandu.dk/dk/spg/78111

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-11-05 00:57

Citat
Hvis nogen vil investere ca. 50.000,- i etablering af dette eller være med som samarbejdspartner med en del af beløbet og derved også være en del af projektet i dagligdagen venligst kontakt undertegnede.

LOL...count me out

Jeg støtter ikke plattenslagere, der kun har ét til formål, nemlig at slå plat på andre folks naivitet....Sorry, men sån er dét.. Og undskyld jeg skriver noget der ikke bekommer dig vel. Kald mig bare klam, klamse eller noget andet "smart"

Men hey, spørg moar om de 50.000. Hun virker til at støtte dig 100%

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-05 06:55

Moar...... LOOL Hvis hun osse er "klærvojant" så hopper hun da ikke på den limpind

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 19-11-05 11:07

ja creamy det var sku klamt

Godkendelse af svar
Fra : frk.fidus

Dato : 19-11-05 11:08

flot mirit... lige i øjet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-11-05 11:59

Sådan Fidusen...Du holder flot standarden her på kandu..

Alt der kommenteres som ikke passer dig - er KLAMT..

Belønningen (point) tilfalder til dén kommentar der støtter dig, til trods for den ikke har en dyt at gøre med dit spørgsmål.....Flooooooooot

ps. Hils moar

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-11-05 12:02

Glem nu ikke denne: http://www.kandu.dk/dk/spg/78111

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-05 14:58

LOOOL

mirrit og fidusen er sgu da 2 karklude ud af eet stykke.....Platugleri