/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Pris på reperation?
Fra : Bolbroe1721
Vist : 567 gange
50 point
Dato : 14-11-05 19:08

Hvad vil det koste hos en mekaniker, at få repereret følgende:

Nærlygte ska justeres,
Defekt drivmanchet i venstre side skal skiftes og
Tæret torpedoplade i motorrummet bag batteriet.

HÅBER DER ER NOGEN DER KAN HJÆLPE!!!!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-11-05 19:19

5.000 kr plus materiale.

Kommentar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 14-11-05 19:22

Hvor finder du oplysningerne eller er du mekaniker ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-11-05 19:24

Det ved da enhver med maskemekaniske evner.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 14-11-05 19:44

80 kr for lygtejustering
ca. 800kr for skifte manchet
Tæret torpedo plade er det umulig at give pris på uden og have set hvor meget der er tæret og hvor meget der skal demonteres osv.
alimak

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 14-11-05 22:16

hol da kæf... nogle priser , godt man ikke bor i det område, så var der ikke mange der havde råd til at have bil

Kommentar
Fra : pims

Dato : 14-11-05 22:20

Få et tilbud hos 3-4 værksteder og ta' det billigste.
Hilsen Pims

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 15-11-05 10:33

Ja det er ikke let at give et entydigt svar på, men som pims foreslår vil jeg også indhente nogle tilbud fra forskellige firmaer/værksteder.
Den mest "giftige" er jo den med torpedopladen bag batteriet. Den kræver en nærmere "undersøgelse" før et konkret tilbud kan gives. De andre er forholdsvis "bagateller" . En drivakselmanchet som skal skiftes, kræver jo at man afmonterer hele det forhjul incl. styretøj og kardan for at få skiftet denne, men det er jo rimeligt regulært, som de fleste værksteder kan gøre til en fast pris (listepris).

Mvh
Palle Jensen