/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
"Køb mere musik på nettet" tip?
Fra : palle22
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 10-11-05 14:20

Er det fuldt ud lovligt at downloade fra den hjemmeside der bliver linket til? Nogen der ved det? Skal ikke bruge formodninger, men et sikkert svar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 14:24

JA...... prøv at klikke dig ind på linkene -

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-05 14:29

Her er hvad de selv siger! http://www.museekster.com/allofmp3faq.htm Tvivler dog på at det er lovligt at downloade det til Danmark da du så bryder ophavsrettighederne

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 10-11-05 14:36

Så jeg kan ikke straffes for at downloade cd'er derfra? Vil gerne være 100% sikker...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-05 14:43

Næh bare du spiller dum hvis politiet står uden for din dør

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 10-11-05 15:15

Punktet om at lade sit kreditkort komme i hænderne på den russiske mafia er mere et problem,
så længe mp3erne i øvrigt downloades til eget brug og ikke distribueres.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 10-11-05 15:17

Kreditkort gives kun til et hollandsk tredjehånds firma, og museekster har ikke hørt om misbrug...
Er det lovligt? Klart svar?

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 10-11-05 16:03

Nej det er ikke lovligt... Klarere kan det ikke blive.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 10-11-05 16:12

coincident det er jo modstridende med de andres svar... Nogen der rent faktisk ved noget?
Ellers må jeg jo spørge et andet sted...

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-05 16:18

Der var noget i nyhederne om det for kort tid siden. Konklusionen var, at danskere, der køber via de russiske sider ikke kan retsforfølges, da det ikke er dem, men russerne, der bryder ophavsretsloven...

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 10-11-05 16:24

Tak for svaret vaxen.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-11-05 16:35

Og så liiige en anelse dokumentation:

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=24049

Vaxen