/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Hjælå til php skrabelod?
Fra : Anden_90
Vist : 515 gange
120 point
Dato : 06-11-05 21:53

Hej

Jeg har en hjemmeside og nu her i december kunne jeg godt tænke mig, at der hver søndag i advent skete lidt, så jeg forstillede mig, at lave et skravelod, hvor man så kan skrabe tre ens, så vinder man selvfølgelig noget.. Men ved ikke helt om det overhovedet kan lade sig gøre? Kan det, det? Og nogen der kan hjælpe mig så?

Med Venlig Hilsen
Mikkel Skovlund

Kommentar
Fra : Anjaaa

Dato : 07-11-05 14:12

Gå ind på denne hjemmesider hol.dk - der sidder en masse nørder rent ud sagt, som kan svare dig på det. Det er folk som sidder og bedømmer ens hjemmesider, hvad der er skid og dårligt, og meget andet

Der er helt klart en som kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 07-11-05 22:21

Et skrabelod i Php vil være meget primitivt...

noget ala du klikker på det felt du vil skrabe så hentes siden ind igen og feltet er skrabet

Php er en serverside. og du har brug for noget der kører på klientens side.

her er forklaringen: http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion1.asp

OBS. ved godt det er asp der står... men php og asp virker på samme måde. Og jeg kan så godt li de fine tegninger

Spørg i java eller i javascript på Kandu... det ville give langt bedre resultater

Anjaaaa: hol.dk ser ret sølle ud med hensyn til programmering