/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af 6230i
Fra : lund666
Vist : 2390 gange
200 point
Dato : 06-11-05 12:29

Jeg har en nokia 6230i med sonofon som jeg gerne vil have telia i.
Jeg har låst mange andre telefoner op, men når jeg taster koden/koderne ind på telefonen, så sker der ingen ting, der står ikk noget om at koden er forkert eller noget.
hjælp søges!!

200 point til den der sørger for telefonen bliver låst op..

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 06-11-05 12:38

det er ikke alle 6230i der kan åbnes normalt.

men smid det nye kort i , og følg anvisningen for at åbne med kode.

hvis det ikke virker, så må du den tunge vej på www.dkunlock.dk og finde en der kan sætte kabel på.

D9N

Kommentar
Fra : musse2

Dato : 06-11-05 12:41

prøv med www.unlocked.dk

der har jeg været heldig mange gange

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 06-11-05 13:08

musse2 der er kun til 6230 ikke til 6230i

Kommentar
Fra : musse2

Dato : 06-11-05 13:16

D9N
Rødmer liige lidt..... havde overset "i´et" - nå hvad... livet går videre

Kommentar
Fra : musse2

Dato : 06-11-05 13:23

Du kan også prøve her : www.fluii.dk Her er det også gratis samt 6230i ER MED på deres liste

Kommentar
Fra : musse2

Dato : 06-11-05 13:23

Du kan også prøve her : www.fluii.dk Her er det også gratis samt 6230i ER MED på deres liste

Kommentar
Fra : musse2

Dato : 06-11-05 13:23

Du kan også prøve her : www.fluii.dk Her er det også gratis samt 6230i ER MED på deres liste

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 06-11-05 13:37

i oveser stadig noget...
""når jeg taster koden/koderne ind på telefonen, så sker der ingen ting, der står ikk noget""

derfor skal det nye kort sættes i og koden tastes.
og virker det ikke, skal der kabel på.

D9N

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-11-05 16:15

Kom med dit imei nummer og teleselskab

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 06-11-05 16:30

lol .. ja lad os smide et imei nummer her *G*
tror i skal tage det via mail ... ellers kan nogen jo lige nappe hans imei nummer til en bøffet fon.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-11-05 16:33

Jamen så smid da en mail adresse, jeg er ikke kræsen.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 06-11-05 21:53

Jeg kan låse den op, men jeg er i Århus

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-11-05 00:25

Tror han er BEDØVENDE ligeglad.
En der melder sig ind for at få gode råd HØ/HØ
Ingen hjælp fra mig.

Kommentar
Fra : jalaldk_2005

Dato : 09-11-05 21:56

Hej jeg kan unlock din mobil 100% du skal sende til mig hvad din imei nr. min email import-dk@hotmail.com

Kommentar
Fra : billigland

Dato : 17-11-05 18:16

Havde samme problem så jeg prøvede noget nyt :) Smid et simkort i (ikke det den er låst til) Min var låst til TDC og smed Telia simkort i. Så kommer der en besked hvor der står "indtast begræsningskode" Og der skriver du kode NR 7 fra f.eks www.unlocked.dk eller www.tekit.dk eller diverse programmer der nu findes.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 17-11-05 21:10

Jeg kan hjælp dig ned at låse den op.men er i Århus,det tage eet pare mint.

Kommentar
Fra : SmukkeErik

Dato : 21-11-05 16:49

Jeg har været på unlock.dk, og har lige, uden problemer, låst min 6630i op. Siden er meget forklarende og selv en halvgammel nørd som mig klarede det i første forsøg. Jeg har Debitel abb.

Kommentar
Fra : SmukkeErik

Dato : 21-11-05 17:09

Undskyld, det er naturligvis en 6230i.

Kommentar
Fra : SmukkeErik

Dato : 21-11-05 20:07

Har også lige unlocket min gamle 6230, efter samme recept. Uden problemer - det tager under 2 min.

Kommentar
Fra : mobilvest

Dato : 19-01-06 19:50

Jeg vil anbefale www.unlocked.dk

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 28-01-06 15:08

problemet med koder til unlock af nokia er at det ikke virker på ret mange at de nyere mobiler

find din unlocker her
http://www.dkunlock.dk
http://www.find-unlocker.dk
http://www.nokia-unlock.webbyen.dk
din mobil kan unlockes for 50kr af og op efter

Mvh Henrik Nykøbing F unlock samsung, sony-ericsson, nokia, simens, lg3, sharp lg3, motorla,

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 05-02-06 20:00

Jeg har også en nokia 6230i som jeg gerne vil have låst op, er låst til debitel, men første gang jeg prøvede skrev den kan ikke fortryde begrænsning og jeg kan altså åbenbart ikke låse den op, kan nogen sige mig om det er fordi der skal et kabel til, havde faktisk en fornemmelse af da jeg købte den, at den havde været solgt før da kassen den var i ikke var plomberet eller lukket med et tapestykke, så måske der er en der har prøvet på at låse den op før jeg fik den ( den er købt i blka)
Den kan bruges med alle de simkort der køre på tdc net men ikke med det sonofonkort jeg/ min mand gerne vil have i den, nogle foreslag???

Kommentar
Fra : mobilvest

Dato : 05-02-06 20:55

til thaisontrine
Du skal bare prøve med nummer 7 også nummer 1 hvis det ikke virker så prøv med nummer 2,3,4...... eller bor jeg i Århus kan klare det for en 50´er 28822020