/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Driver til skærmkort
Fra : safarano
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 05-11-05 22:06

Jeg mangler en driver til en Dell Inspiron 5160 bærbar pc.
Jeg ved ikke hvilket skærmkort det er.

Er der en, der kan give mig et direkte link til en driver?
- så ville det være dejligt!!

Mvh. Mads

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 05-11-05 22:29
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-05 22:58

Kan ikke se de har har en driver til skærmkort men her er hvad der er af drivere
http://support.dell.com/support/downloads/devices.aspx?c=us&cs=04&l=en&s=bsd&SystemID=INS_PNT_P4_5160&os=WW1&osl=DA

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 05-11-05 23:34

tedd,,, heller ikke mig, men hvad hedder skærmen.
Så var vi 1o skridt foran alle andre. OSV
G,nat

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 05-11-05 23:53

Hent programmet her
http://www.freedownloadscenter.com/Authors/Lavalys__Inc_.html

Åbn programmet og tjek navnet på dit skærmkort, så kan vi måske finde driveren bagefter.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 06-11-05 10:16

Du går ind på Dell's hjemmeside:
http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/my_systems_info/en/details?c=us&cs=04&l=en&s=bsd&~tab=2
Indtaster dit servicetag fra din PC og får oplysningerne om maskinen.
Så får du også muligheden for at hente de drivere du har brug for.
Hvis du ikke tør indtaste servicetag, som er på alle Dell maskiner, må det jo være fordi maskinen er "varm"
Og i det tilfælde er det ikke legalt at hjælpe dig...

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 06-11-05 10:19

Servicetag kan også findes i BIOS, i det tilfælde at du skulle have fået fjernet