/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Legekammerat....?
Fra : bomay
Vist : 480 gange
260 point
Dato : 05-11-05 10:55

Er der nogle der er interesseret i at lade deres hund mødes&lege med en 5 mdr. gammel West Highland White Terrier-han? Han er meget sød og velopdragen, en meget rolig men legesyg hund. Bor på Sydfyn.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-11-05 21:17

Kan du bruge en delfin? Sådan en har jeg nemlig og jeg ved ikke helt hvad jeg skal bruge den til.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-11-05 21:18

Jeg tænkte at de kunne spille bold el. lign.

Accepteret svar
Fra : droslerne

Modtaget 260 point
Dato : 05-11-05 21:24

flash77
Du behøver ikke at være dum, kan du ikke svare på et spørgsmål, så lad andre der eventuelt kan.
Robert

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-11-05 21:57

Det har da intet at gøre med at være dum - men jeg har virkeligt et problem med at have en 120.000 l vandtank stående i min indkørsel. Delfinen vandt jeg i en tombola i et omrejsende tivoli ved et uheld.

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 05-11-05 22:45

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-11-05 23:07

Flash77, de der svampe skal du altså holde dig fra

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-11-05 23:37

Jeg tror nu ikke det er svampenes skyld, men nærmere de piller jeg har smuldret ud over dem... Hvis nogen mangler lyserøde elefanter har jeg også en hel del af dem i overskud. De ødelægger min græsplæne, så jeg vil gerne have dem afsat hurtigst muligt. Jeg er også interesseret i at bytte med andre genstande hvis i har noget af interesse.

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 05-11-05 23:43

Flash77: Jeg har et havebassin med nogle dejlige, ærlige og smukke guldfisk.
Kunne det være at de kunne få lov til at lege lidt med din delfin?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-11-05 23:49

pas på dig selv

Kommentar
Fra : bomay

Dato : 06-11-05 12:13

Flash 77, du er sgu da ikke for kvik i pæren mand!!!! Kan du ikke bare lade os virkelige dyrevenner være i fred! Hvad fanden er formålet med et så latterligt svar, hvad fanden får du ud af det....små hjerne små fornøjelser hva´!!!!
Det er da meget muligt, at du synes mit spørgsmål er dumt, men så kan du sgu da bare ignorere det. Vi har en hvalp der elsker at lege med andre hunde, og da vi kun har ét vennepar med hund ville det være dejligt hvis andre i området havde lyst til at socialisere deres hunde lidt. Er det virkelig så frygtelig en idé i dine ører at du ligefrem behøver té dig som en hjernedød IDIOT.....!

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 06-11-05 12:49

Bravo bomay, så er jeg ikke den eneste med den mening.
Mvh Robert

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-11-05 17:26

Jeg har da INTET imod dit spørgsmål - og jeg synes da nettop at min ide med at låne min delfin var velplaceret. Hvalpe elsker at spille bold.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-11-05 17:55

Den som kun ser sjov som sjov og alvor som alvor..han har slet ikke fattet nogen af delene...

......jeg tror bare Flash morer sig

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-11-05 19:36

Morer mig??? Bestemt ikke!!! Nu er fundamentet på mit hus begyndt at synke i den ende af grunden hvor mit delfinbassin står og elefanterne har spist ALT i min have, så jeg vil nu nok mene at man kan betegne det som et ret alvorligt problem. Den bedste løsning jeg kan komme på lige nu er at anskaffe mig en delfin mere og stille på den anden side af huset, men nu er tivoliet rejst og jeg kan ikke finde nogen på den blå avis - så hvis der er nogen der vil bytte 19 lysserøde elefanter med en delfin er jeg meget intereseret, da jeg egentligt ikke har nogen gavn af elefanterne.

Kommentar
Fra : hellegudme

Dato : 06-11-05 21:49

Hej Bombay.
Det er en supergod ide´ at søge eftger "legekammerater" til din hund. Hvis det kniber med at finde nogen, var det måske en ide´, at du meldte dig til et hvalpehold enten gennem Dansk Civil Hundeførerklub eller Dansk Kennelklub. Begge klubber har træning i det sydfynske.
Jeg håber det lykkes for dig at finde ud af noget.

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 08-11-05 17:22

Hej Bomay
Du skriver i det sydfynske - hvor præcis er det? Vi bor i Brobyværk og har en hvalp på 11 mdr. der også er meget legesyg.Jeg kan ikke fortælle nøjagtig hvad han er for en "race" da det er et gadekryds som vi har adopteret gennem foreningen Græske Hunde,men han ligner meget en pointer og han er sød og rar.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-11-05 17:50

Hvor bor du Flash? Jeg kan godt lide delfiner..

Kommentar
Fra : mogensv

Dato : 08-12-05 10:45

Jeg tilslutter mig forslaget om træning af din hund. Det burde for øvrigt være et lovkrav, ( en del af et hundekørekort ) at gå til træning med sin hund. Det sjovt for både hund og fører.

Godkendelse af svar
Fra : bomay

Dato : 13-12-05 21:21

Tak for svaret droslerne.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 14-12-05 00:22

Hvaaaaad? Hvad var der nu galt med mit forslag?????