/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Startmotor
Fra : betonjens1
Vist : 791 gange
100 point
Dato : 04-11-05 13:01

Hej nogle der ved hvor man kan købe en brugt startmotor til en Bush Disel 10 ha.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 04-11-05 13:09

hvis du har den gamle starter, står der et nummer på den. prøv at søge på det, for det kan være den samme starter passer til mange andre motorer, og det gør det væsentlig nemmere at finde en

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 04-11-05 13:11

eller du kan få oplyst type m.m her
http://www.bukh.dk/dk/mainframe.htm

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-11-05 14:52

Ellers kan du aflevere den på et autoelektro værksted, og de vil kunne renovere den du har!

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 04-11-05 15:04

det er ofte meget dyrt at renovere en starter. jeg havde en starter til en yanmar der skulle renoveres. det ville koste over 4000 + moms, så en anden brugt kan sagtens være den rigtige vej. hvis du kan finde typen, er det slet ikke usansynlig at du kan finde en på et autoophug

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-11-05 15:11

Forkert auto-elektriker. Jeg havde en totalsmadret en på min Patrol. En ny kostede næsten 10 kg + moms + montage. Alrøvejens autoelektro totalfiksede den og pillede den både af og satte på for 2500,- MED moms

Annuller spørgsmålet
Fra : betonjens1

Dato : 27-04-06 02:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål