/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Handel ALDRIG hos West import!!!!!
Fra : Hemmje
Vist : 877 gange
10 point
Dato : 01-11-02 12:13

handel aldrig hos west-import de snyder jer de kan kodt tage pengene fra en men de vil ikke bytte/ sender pengene tilbage ovni købet er de så pisse næsvise at man er ved at kaste op!!

Lov mig ikke at snyde jer selv hos dem med der lorte vare som ikke engang er det der står!!!

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 01-11-02 12:20

Ok

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-11-02 12:42

On Fri, 01 Nov 2002 11:12:41 GMT, "Hemmje" <Hemmje.news@kandu.dk>
wrote:

>handel aldrig hos west-import de snyder jer de kan kodt tage pengene fra
>en men de vil ikke bytte/ sender pengene tilbage ovni købet er de så
>pisse næsvise at man er ved at kaste op!!
>
>Lov mig ikke at snyde jer selv hos dem med der lorte vare som ikke
>engang er det der står!!!

Hvis du nu havde brugt dit rigtige navn og en ordentlig newsreader, så
kunne vi måske tage dig lidt mere seriøst.......

Med venlig hilsen / With best regards
Martin L. Johansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-11-02 14:49

Fint nok at du gør os opmærksom på det, Hemmje, men skriv hellere et tip om sagen - så får du også pint for det.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-11-02 14:50

PINT = POINT!

Kommentar
Fra : Hemmje

Dato : 01-11-02 14:59

et tip er handel aldrig hos dem!! er her andre der har været udfor det samme hos dem?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-11-02 14:41

"Hemmje" <Hemmje.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Watw9.200820$Qk5.7113679@news010.worldonline.dk...
> handel aldrig hos west-import de snyder jer de kan kodt tage pengene fra
> en men de vil ikke bytte/ sender pengene tilbage ovni købet er de så
> pisse næsvise at man er ved at kaste op!!

> Lov mig ikke at snyde jer selv hos dem med der lorte vare som ikke
> engang er det der står!!!

> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Hmmmm... Nu have jeg egentligt lovet mig selv ikke at svære på indlæg fra de
der skide kanduting...'

Meeeen.... Skal nu lige forsvarre min dealer lidt!
Jeg har smidt penge i den omtalte butik de sidste 2 år. Og har Aldrig haft
problemer med dem.
Men det er selvfølgeligt kun min erfaring med dem. Der er jo sikkert også
andre der har samme mening om dem. BÅDE positivt og negativt.
Jeg kan nu kun anbefale dem!

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-11-02 14:58

> Lov mig ikke at snyde jer selv hos dem med der lorte vare som ikke
> engang er det der står!!!
Nu er jeg normalt imod indlæg fra vrede kunder, som har oplevet éen handel
er gået skævt - men siden det handler om West-Import (hvilket ikke er en
særlig respekteret forretning hos tuner-folket), vil jeg fortælle hvad jeg
har hørt. Butikken skulle efter signede have et samarbejde med Skåde
reservedele (www.kreidler-service.dk), hvilket bl.a. kan ses på deres udvalg
af varer - begge sælger "Italy Racing" tundele, hvilket blot er en
opfindelse fra dem selv - mærket er rigtigt Athena/noname men bliver puttet
i andre papkasser og forsynet med et "Italy Racing" klistermærke -
kvaliteten og ydelsen er ikke dårlig, men det virker da lumpet at udføre
sådan et stunt for at sælge mere?

Jeg har også været i dialog med en arbejdsdreng fra WI, som kunne fortælle
at ejeren (Kim) ofte hustlede sig igennem reperationer samt salg/bytte -
noget jeg havde hørt om før.

Men jeg har ingen erfaring med WI overhovedet - alt hvad jeg ved er via
omtale fra andre, men de lyder næsten al for overensstemmende til det kan
være løse rygter. Ihvertfald en butik jeg ville undgå

// Dennis

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-11-02 15:20

On Fri, 1 Nov 2002 14:58:20 +0100, "RP" <news@skill.dk> wrote:

>Men jeg har ingen erfaring med WI overhovedet - alt hvad jeg ved er via
>omtale fra andre, men de lyder næsten al for overensstemmende til det kan
>være løse rygter. Ihvertfald en butik jeg ville undgå

Jeg har heller ingen erfaringer med WI, men efter hvad jeg har hørt om
det rundt omkring, så ville jeg heller ikke købe hos dem. Selvom min
gode ven Oliver Bruchhaus har rigtig gode erfaringer med dem, så tør
jeg ikke rigtig - jeg mener der er jo andre gode butikker ud over dem,
så hvorfor risikere noget?

Med venlig hilsen / With best regards
Martin L. Johansen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-11-02 15:21

On Fri, 1 Nov 2002 14:41:17 +0100, "Oliver Bruchhaus"
<x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote:

>Hmmmm... Nu have jeg egentligt lovet mig selv ikke at svære på indlæg fra de
>der skide kanduting...'

Samme her :-/

>Meeeen.... Skal nu lige forsvarre min dealer lidt!

Fair nok.

>Jeg har smidt penge i den omtalte butik de sidste 2 år. Og har Aldrig haft
>problemer med dem.
>Men det er selvfølgeligt kun min erfaring med dem. Der er jo sikkert også
>andre der har samme mening om dem. BÅDE positivt og negativt.
>Jeg kan nu kun anbefale dem!

Jeg tør sq ikke

Med venlig hilsen / With best regards
Martin L. Johansen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-11-02 15:22

In article <3dc2887e$0$96967$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, news@skill.dk
says...

> af varer - begge sælger "Italy Racing" tundele, hvilket blot er en
> opfindelse fra dem selv - mærket er rigtigt Athena/noname men bliver puttet
> i andre papkasser og forsynet med et "Italy Racing" klistermærke -
> kvaliteten og ydelsen er ikke dårlig, men det virker da lumpet at udføre
> sådan et stunt for at sælge mere?
>

Er det meget anderledes end at sætte en Morini-motor i en scooter,
sætte noget plastik uden om og kalde det Aprilia, Yamaha eller MBK????

--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=8

Kommentar
Fra : Hemmje

Dato : 01-11-02 16:14

TIL RP

du har fuldstændig ret de vare som de så ikke vil bytte står der også italy racing som et et klistermærke som de selv sætter på så det er vare fusk og svindel at sælge en vare som ikke er det rigtige

la os tag et eks

man køber et b&o fjernsyn og når man kommer til stykker så er det et Prosonic fjernsyn hvor der bare står B&O uden på fjernsynet = Svindel

Det er den største svindler ham KIM Karlsen

Oliver.....

Har du overhovedet prøvet at bytte eller få pengene tilbage?

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 10 point
Dato : 01-11-02 18:43

I skriver en masse men tør absolut ikke stå frem med navn og adresse, hvorfor mon ?

Det i skriver om, er meget tæt på grænsen til injurier og det er strafbart i Danmark. Bare en smule til eftertanke.

Kommentar
Fra : Hemmje

Dato : 01-11-02 19:57

Det eneste der er strafbart er det svindel kim karlsen laver!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-11-02 19:22

"Hemmje" <Hemmje.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:Watw9.200820$Qk5.7113679@news010.worldonline.dk...
> handel aldrig hos west-import de snyder jer de kan kodt tage pengene fra
> en men de vil ikke bytte/ sender pengene tilbage ovni købet er de så
> pisse næsvise at man er ved at kaste op!!
>
> Lov mig ikke at snyde jer selv hos dem med der lorte vare som ikke
> engang er det der står!!!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

En så uspecifik tilsvining kunne tyde på at kunden selv ikke er helt ren i kanten. Og nej, "Hemmje", du skal ikke prøve at forklare noget - hvem tror dog nu - efter denne svada - på dig.

Ole

Kommentar
Fra : Hemmje

Dato : 02-11-02 01:43

ole larsen du lyder som om du er i ledtogt med firmaet!!

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 02-11-02 09:04

hejsa.
Jeg har handlet der en gang og fik det forkerte del tilsendt.. Men den kunne jeg sælge til kammarat, så det gav ingen problem.. De har heller ingenting til min knallert. Så derfor handler jeg der ikke mere.. Men mon ikke de kender købe loven????

Hilsen
Kim Hynkemejer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-11-02 19:29

> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

--
Troels Plougmann Olsen - puttitat@adslhome.dk
Leveret af AthlonXP - den _eneste_ løsning